המלצת WINNER ליורובאסקט

סרביה ואיטליה יפתחו הערב את משחקי בית ב' באליפות אירופה בכדורסל. האיטלקים, שזכו בכרטיס במתנה לטורניר, ינסו להפתיע אך ספק אם יצליחו

יום רביעי 31 אוגוסט 2011
מערכת TELESPORT
כשפיב"א, ארגון הכדורסל האירופאי, החליט להגדיۜ את מכסת המשתתפות באליפות אירופה בכדורסל מ-16 ל-24 נבחרות הייתה איטליה אחת המרוויחות הגדולות מכך. איטליה, ששיחקה בבית המוקדם עם ישראל, אמורה הייתה לשחק בטורניר ההזדמנות האחרונה אך קיבלה כרטיס חופשי לאליפות, למרות יכולת גרועה במוקדמות.
Ȋ
היום בצהריים תיפתח איטליה את הטורניר במשחק מול נבחרת סרביה, במשחק שיפתח את משחקי בית ב', הבית בו משחקת גם נבחרת ישראל בטורניר אליפות אירופה בליטא. 

סרביה לא נזקקה למתנות כדי להעפיל לאליפות. למי ששכח, את האליפות האחרונה בӤולין סיימה סרביה במקום השני, ובשנה שעברה באליפות העולם סיימה נבחרת סרביה במקום הרביעי. 

האיטלקים לא השתתפו בשום טורניר גדול מאז היורובאסקט של 2007. כל מי שראה את איטליה בשנים האחרונות ראה נבחרת כבויה, כזו שלא מצליחה להזכיר בדבר את הנבחרת הגדולה של קרלטון מאיירס מלפני עשר שנים. 

סרביה תחסר למשחק את נוביצ'ה וייליקוביץ' שלא ישחק באליפות עקב פציעה. מספר שחקנים נוספים בסגל נבחרת סרביה, שהיו בספק לטורניר כמו נמניה ביאליצ'ה, נמצאו כשירים וצפויים לשחק גם היום.

סרביה̠ניצחה את איטליה פעמיים במשחקי מוקדמות יורובאסקט 2009. מהצד השני, איטליה שיחקה אז ללא כוכביה הגדולים, בלינלי, ברניאני וגלינארי. סרביה היא אחת הנבחרות ההתקפיות הטובות בעולם. באליפות העולם בשנה שעברה בטורקיה קלעו שחקניה ב-50 אחוזים מהשדה - בממוצע 88.9 נקודות למשחק. סרביה הייתה בכך לנבחרת השנייה בטבעה מבחינה התקפית, שנייה רק לדרים-טים של ארה"ב.

שתי הנבחרות התקשו בשנים האחרונות במשחקים שלהם מול ישראל. אם נבחרת ישראל תציג טורניר טוב, סרביה ואיטליה אמורות להיות הנבחרות איתן תיאבק ישראל על הכרטיסȠלשלב הבא. אולם אחרי שראינו את האיטלקים בשנה שעברה במשחקי המוקדמות, קצת קשה להאמין שאיטליה תצליח מול הסרבים, והליין שמועצת ההימורים העניקה לאיטלקים לא יספיק.

משחק 70: סרביה - איטליה (6+). ההימור: 1

צילום: FIBAEUROPE

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק