מסתכלים להפועל ישר בעיניים

איתן מזרחי בטור מיוחד ל-TELESPORT לקראת המשחק הערב בין בית"ר ירושלים והפועל תל אביב: "מגיע כל הקרדיט ליובל נעים. הוא נמצא איתנו רק חובש אבל זה מרגיש כאילו הוא נולד בבית"ר ירושלים"

יום ראשון 11 ספטמבר 2011
איתן מזרחי
&nbsɰ;הערב ייפתח באצטדיון בלומפילד הדרבי של המדינה, לפי דעת רבים, בין הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. אין טעם להזכיר את ארועי העבר במשחקי הקבוצות, ואני מקווה שהאוהדים של שני הצדדים יגלו בגרות בימים מתוחים כאלה בכל החזיתות- חבל שדווקא בכדורגל יהיו מתחים מיותۨים. זה רק ספורט וכולנו רוצים לחזור הביתה אל המשפחה בסיום המשחק

אצלנו בבית"ר יש הרגשה מצוינת. אין מהקבוצה ציפיות גבוהות וכולם מודעים למצב הכספי והניהולי במועדון. הנסיבות רק גורמות לאוהדים לחבק את השחקנים ולעודד, אבל כל זה לא היה קורה ללא әובל נעים. הוא נמצא איתנו רק חודש אבל זה נראה כאילו הוא נולד בבית וגן.

יובל נעים נכנס לשחקנים אל תוך הלב והאוהדים כבר מטורפים עליו. הוא איש כדורגל, מקצוען, טקטיקן ואני יכול להעריך שהוא יגיע עד לרמות הגבוהות ביותר, כמו דרור קשטן שבעברȠאימן אותי בבית"ר.

אנחנו מגיעים למשחק מול הפועל ת"א ללא פחד ומסתכלים להם בעיניים. אנו קבוצה חזקה העונה, התוצאות לא הגיעו סתם. יש לנו כלים מצוינים לעמוד מול הפועל, שחקנים צעירים שיודעים מה זה משחק מול הפועל ת"א עבור המוӢדון שלנו. אני משוכנע שהקהל שלנו יגיע באלפים, יתמוך בנו ולא יאכזב. אני מאמין ומקווה שהמשחק הזה יוסיף כבוד לשתי הקבוצות ולכדורגל שלנו בכלל.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק