ג'ואי בארטון מחכה למגפייז

הרכש הבעייתי של קווינס פארק ריינג'רס צפוי לערוך הערב את הבכורה מול ניוץאסל, ממנה שוחרר הקיץ בשל בעיות משמעת רבות. האם ניוקאסל תשלים ארבעה מחזורים ללא הפסד או שאולי המארחת תתקן את הרושם מול קהל אוהדיה?

יום שני 12 ספטמבר 2011
שלמה חסיד

את תשומת לב של המחזור הרביעי בליגת הפרמייר-ליג ללא ספק גנבו הנציגות של מנצ'סטר שהביסה כל אחת בתורה, והערב (22:00) יסתיים לו עוד מחזור באנגליה כאשר אחת מ-3 העולות החדשות, קווינס פארק ריינג'רס תארח באצטדיונה הביתי את ניוקאסל יונייטד.

אחרי שߜושה מחזורים ששיחקה כל אחת, קיו.פי.אר המארחת נמצאת במקום ה-15 בפרמייר ליג עם 3 נק' מ-4 משחקים- במשחק הבית היחיד שערכה עד כה הובסה 4:0 על-ידי בולטון, אך תיקנה את הרושם שבוע אחר כך כשניצחה 1:0 בליברפול את אברטון. במחזור האחרון רשמה הפסד 2:0 לוויגאן. 

מנגד, שיוקאסל נמצאת במקום ה-6 עם 7 נק' מ-3 משחקים. המגפייז יכולים להיות המאושרים נוכח פתיחת העונה החדשה, אותה פתחו עם תיקו ביתי מרשים ומאופס מול ארסנל, אז עוד עם פברגאס ונאסרי שלא שותפו נוכח העזיבה הצפויה באותם ימים, היום כבר שחקנә ברצלונה וסיטי. לאחר מכן הגיע ניצחון חוץ 1:0 בסנדרלנד ואחריו 3 נקודות נוספות הושגו בבית מול פולהאם, 1:2.

ג'ואי בארטון מקווינס פארק ריינג'רס ירשום את הבכורה שלו הערב בלונדון, וזה יקרה מול קבוצתו הקודמת, עימה הסתכסך קשות בקיץ האחۨון אחרי שלדעתו הם לא ממש העריכו את התרומה שלו לקבוצה. העימות גלש להחלפת התבטאויות קשות בתקשורת, הרבה הודות לטוויטר. גם המוחתמים החדשים בקבוצה, לוק יאנג ושון רייט פיליפס עשויים לערוך בכורה בקבוצה. סינט היל חוזר מהשעיה של שלושה שבועות לשורות קווינס פארק, כאשר די.ג'יי קמפבל חוזר מפציעה וצפוה להשתלב במשחק הקבוצה.

בניוקאסל צפוי דייויד סאנטון לערוך משחק בכורה, אם כי הוא ככל הנראה יעלה רק מהספסל. שוער הקבוצה, סטיב הארפר התאושש מפציעה והוא צפוי לחזור לסגל הקבוצה.

הפעם האחרונה שניוקאסל ניצחה בחוץ את הריינג'רס היתה בשנת 1995, בתוצאה 2-3. קיו.פי.אר הפסידה בארבע מתוך חמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ולאור פתיחת העונה הנהדרת של השחורים-לבנים מצפון אנגליה, אנו מאמינים כי ניוקאסל תצא גם הערב עם העליונה ותשיג מחזור נוסף ללא הפסד.

משחק 210: קווינס פארק ריינג'רס - ניוקאסל. ההימור: 2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק