ג'רארד עשוי לחזור לשחק

ליברפול תצא הערב למשחק חוץ מול ברייטון במסגרת גביע הליגה ולאחר פתיחת העונה החלשה שלה בפרמייר-ליג, חייבים חניכיו של קני דלגלәש לחזור עם ניצחון. חזרתו של סטיבן ג'רארד עשויה להקל על המשימה

יום רביעי 21 ספטמבר 2011
מערכת TELESPORT
לא כך חשבו בליברפול לפתוח את עונת הפרמייר-ליג. נכון, ההנחה הייתה בכל מקרה שתתקשה ליברפול להתמודד על האליפות כבר העונה, אבל לאחר כמה משחקים סבירים הגיעו שני הפסדים ברציפות- 0:1 בסטוק ומול טוטנהאם הושפלה ליברפול 0:4.

רבים מאוהדי ליברפול כבר תוהים האם הקבוצה שבנה קני דלגליש מסוגלת להתמודד בצמרת הגבוהה ולעמוד במטרה לחזור אל מפעל ליגת האלופות. הערב (21:45) תפגוש ליברפול את ברייטון במסגרת גביע הליגה.

עבור ליברפול מדובר במשחק חוץ כלל לא פשוט, גם אם זה לא נראה כך. למרות זאת, כמובן שבאנפילד אף אחד לא לוקח בחשבון הדחה בשלב כה מוקדם. לצורך כך, מי שיעמוד במרכז העניינים הוא הקפטן סטיבן ג'רארד, שאמור לחזור הערב לשחۧ לאחר כחצי שנה מחוץ למגרשים. חזרתו של ג'רארד מעוררת עניין רב ויהיה מעניין לראות איזה כושר יציג הקפטן.

ברייטון פתחה את העונה היטב ב'צמפיונשיפ, למרות הפסד במחזור האחרון מול לסטר בחוץ. לפני כן ניצחה ברייטון כמעט את כל המשחקים למעט תיקו מול בלקפול. ברייטון מגיעה הערב למשחק בסגל כמעט מלא, למעט מרקוס פיינטר המושעה. בליברפול יחסרו הבלם הפצוע דניאל אגר אגר שיוחלף בסבסטיאן קאוטס וכן השניים שהורחקו במשחק הליגה האחרון - צ'רלי אדם ומרטין סקרטל.

המפגש הערב יהיה הרېשון בין המועדונים לאחר 20 שנה. בפעם האחרונה שהצדדים נפגשו זה היה ב-1991 במסגרת הגביע, אז ליברפול ניצחה 2:3. המשחק האחרון של הצדדים במסגרת גביע הליגה היה לפני 26 שנה, אז גברה ליברפול על ברייטון בתוצאה 0:4 כשאחד מכובשי השערים הוא מאמן ליברפול כיום, קני דלגליש.

בסך הכל נפגשו הקבוצות 23 פעמים כאשר ליברפול רשמה 11 ניצחוונות וברייטון גברה על האדומים 4 פעמים בלבד. אגב, ברייטון לא עברה את הסיבוב השלישי בגביע הליגה יותר מ-30 שנה והם לא אמורים להעפיל לסיבוב הߑא גם הערב.

משחק 149: ברייטון - ליברפול. ההימור: 2  

צילום: Getty Images

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק