ונגר אופטימי. לא ברור למה

המלצת ווינר לפרמייר ליג: ארסנל שמראה סימני התאוששות תצא לוויט הארט ליין לדרבי של צפון לונדון מול טוטנהאם במסגרת המחזור השביעי. בשתי הקבוצות ייעדרו מספר שחקני מפתח

יום ראשון 02 אוקטובר 2011
מערכת TELESPORT

 אחד הדרבי הגדולים של לונדון עומד במוקד של המחזור השביעי בפרמייר ליג ובו טוטנהאם תארח את ארסנל, בדרבי של צפון לונדון.

טוטנהאם מגיעה למשחק אחרי שניצחה את שמרוק רוברס האירית 1:3 בליגה האירופית. בליגה האנגלית היא במקום השביעי בטבלה, כשהיא מנצחת בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, 2:1 את וויגאן בחוץ וניצחון 0:4 ענק על ליברפול בבית.

ארסנל התאוששה מעט מהפתיחה הגרועה שלה עם ניצחון 1:2 בבית את אולימפיאקוס בליגת האלופות, משחק בו היא העניקה מנוחה ללא מעט משחקני המפתח שלה.Ġבליגה היא אחרי ניצחון 0:3 על בולטון והפסד חוץ 4:3 מול בלקבורן. בין לבין ניצחה ארסנל גם בגביע 1:3את שרוסברי החלשה והיא באמת מקווה שהיא יצאה מהמשבר אליו נקלעה בעקבות התבוסה למנצ'סטר יונייטד 2:8 באולד טראפורד.

טוטנהאם תחסר היום מספר שחקנים, בינהם שחקӠי ההגנה מייקל דאוסן ו-וויליאם גאלאס. מהצד השני, ארסנל תשחק ללא ג'ק ווילשייר, ורמאלן, איסטמונד, דיאבי ודג'יורו.

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, אמר לקראת המשחק: "מאוד קשה לשחק בחוץ נגד טוטנהאם. מדובר גם בדרבי ולכן זה עוד יותר מוסבך. עבורנו Ӟדובר בהזדמנות מצוינת להתקרב לצמרת. נכון שרבים חשבו שנישבר אחרי הפתיחה הנוראה שלנו, אבל אנחנו קבוצה חזקה שלא נשברת גם מתקופות קשות"

אם נסתמך על משחקי הדרבי האחרונים בין השתיים, אין ספק שצפוי משחק שקול מאוד- המשחק האחרון הסתיים בתיקו 3:3 אחרי שארסנל כבר הוליכה 1:3. שלושת המשחקים האחרונים בין השתיים היו משחקי עשירי שערים, ולפי איך שמתקדמת העונה בנתיים – זה בהחלט לטובת התרנגולים.

משחק 85: טוטנהאם - ארסנל. הימור: 1

צילום: GETTYIAMGES


תגובות

3

טלספורט בפייסבוק