ואולי שוב יכבשו עשרה שערים

המלצת ווינר לליגה הגרמנית השנייה: בראונשוויג ופורטונה דיסלדורף ייפגשו שוב אחרי שלוש שנים מאז המפגש האחרון בינהם בליגה השלישית. אז זה הסתיים בתיקו 5:5

יום שני 03 אוקטובר 2011
שלמה חסיד
 בראונשוויג ופורטונה דיסלדורף יӡיימו הערב את המחזור העשירי בבונדסליגה השנייה. בראונשוויג במקום השישי בבונדסליגה 2 ואילו דיסלדורף במקום הרביעי. 

בראונשוויג התחילה מצוין את משחקי הליגה וזכתה ב-10 נקודות מ-15 אפשריות. בששת המשחקים האחרונים היא ניצחה וסיימה בתיקו̠לסירוגין. בראונשוויג אחרי תיקו 1:1 עם פרנקפורט במשחק האחרון.

דיסלדורף לא נוצחה כבר 15 משחקים, בניצחון האחרון על קוטבוס שחקניה כבר הובילו 0:3 מול עשרה שחקנים אבל המשחק הסתיים כאמור, בניצחון 2:4. 

דיסלדורף מתקשה במשחקי החוץ העונה ובארבעה משחקים היא רשמה ניצחון ושלוש תוצאות  תיקו. ההערכה שגם במשחק הזה היא תסיים בתיקו.

מריאן פטקוביץ׳, שוער בראנשוויג, חוזר לסגל אחרי פציעה, ואילו דניס דוגאן ששב לאימונים עדיין לא כשיר. מיכאל רטג׳ק חוזר בדיסלדורף, שתחסר את̠הקשר אדם בוזק המושעה. הקבוצה אחרי ניצחון 4:2 על קוטבוס.

ואולי יקרה מה שקרה לפני שלוש שנים.  שתי הקבוצות נפגשו בליגה הגרמנית השלישית והמשחק בינהן הסתיים בתיקו 5:5. במשחק השני באותה עונה ניצחה דיסלדורף 1:2.

משחק מۡפר 217: בראונשוויג - פורטונה דיסלדורף. ההימור: איקס

צילום: GETYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק