מי תמשיך להפתיע?

המלצת WINNER לליגת האלופות: פ.צ באזל ובנפיקה ליסבון הӟ שתיים מהקבוצות היותר מפתיעות העונה במפעל. הערב הן ייפגשו ביניהן למשחק במסגרת המחזור ה-3

יום שלישי 18 אוקטובר 2011
מערכת TELESPORT

שתי הקבוצות המפתיעות של בית מס' 3 בליגת האלופות נפגשות הערב (שלישי) למשחק מסקרן. אחרי שני משחקים, באזל מדורגת במקום הראשון בבית אחרי שניצחה את אוטלולך גלאטי 1:2 במחזור הראשון ונפרדה בתיקו 3:3 ממנצ'סטר יונייטד במחזור השני, זאת אחרߙ שהצליחה להפוך פיגור 2:0 ליתרון 2:3 וספגה בסמוך לסיום את השלישי.

באזל תארח הערב את בנפיקה ליסבון החזקה, שפתחה עם תיקו 1:1 מול מנצ'סטר יונייטד והמשיכה עם ניצחון חוץ בתוצאה 0:1 על הרומנים במחזור השני. בליגה השוויצרית, היא מדורגת ӑמקום הרביעי בטבלה, אחרי ניצחון 0:3 על סרבט ו-1:4 על שוטץ בגביע.

בנפיקה מאיישת את המקום השני בליגה הפורטוגלית בצוותא עם פורטו, כשהיא מגיעה למשחק הערב אחרי שני ניצחונות רצופים, 1:4 בליגה על פאריירה ו- 0:2 בגביע על פורטימונסה.

לבאۖל יש את פריי, שכבש שלושער במשחק מול היונייטד, אך הוא בוודאי ייסגר לחלוטין ויתקשה למצוא את הרשת כפי שעשה ב'אולד טראפורד'. הפורטוגלים נהנים מסגל מלא ולהערכתנו יצליחו לגנוב שער בשוויץ ולנצח.

משחק מס. 48 - פ.צ. באזל - בנפיקה ליסבון. ההימߕר: 2

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק