רוצים להכנס להיסטוריה

המלצת WINNER ל- MLS: יוסטון ולוס אנג'לס גלקסי ייפגשו הלילה למשחק הנעילה של העונה הרגילה, אחרי ששתיהן כבר הבטיחו את הכרטיס לשלב הפלייאוף. האורחת תנסה לשבור את שיא צבירת הנקודו۪ בליגה

יום ראשון 23 אוקטובר 2011
שלמה חסיד

המשחק האחרון של העונה הרגילה ב-MLS יערך הלילה. יוסטון כבר הבטיחה כרטיס לפלייאוף במשחקה האחרון, בעוד שהגלקסי עם 67 נקודות רוצה ניצחון כדי לשבור את שיא צבירת הנקודות של ה-MLS, אחרי ۩כבר הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בליגה.

ב-14 המפגשים עד כה בהיסטוריה בין שתי הקבוצות הגלקסי ניצחה 6 פעמים, יוסטון 4 ו-4 משחקים הסתיימו בתיקו. ביוסטון התקיימו 7 מפגשים, המארחת ניצחה פעמיים, גלקסי 3 ושני משחקים הסתיימו ללא הכרעה. המשחק האחרון ביניהן התקיים ב-25 במאי, דונובן הבקיע לגלקסי כדי להבטיח לה ניצחון 0-1.

יוסטון אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, וביום שישי היא ניצחה את פורטלנד 0-2 במשחקה האחרון. לקבוצה 46 נקודות מ-33 משחקים, והיא במקום הרביעי במזרח. בראד דייויס שחקן הקבӕצה אמר: "זו הרגשה מצויינת להבטיח את המקום בפלייאוף. ניצחון על הגלקסי יכול לתרום רבות למוראל הקבוצה ולביטחון העצמי לקראת המשך המאבקים".

הגלקסי אחרי ניצחון על שיבאס במשחקה האחרון, לקבוצה 67 נק' מ-33 משחקים ומקום ראשון במערב ובליגה כולה. מאמן הקבוצה ברוס ארנה אמר: "אני מרגיש אצל שחקניי מוכנות רבה ביותר למשחק. אנחנו רוצים לשבור את שיא צבירת הנקודות בליגה הרגילה ולהיכנס להיסטוריה. יש לי הרגשה שנעשה את זה".

קאם וויבר פצוע ביוסטון ואילו סין אלברדו פצוע בגלקסי, ושניהם לא ישחקו הלילה. ההערכה היא שגלקסי תנצל את יתרונה על מנת לזכות בנקודות.  

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק