הסיכוי להפתעה: אפס

המלצת WINNER ליורוליג: אנאדולו אפס תארח הערב את שרלרואה למשחק במסגרת המחזור ה-2 של היורוליג. המארחת תנסה לרשום ניצחון שני בבית ג', בעוד האורחת מחפשת ניצחון בכורה

יום רביעי 26 אוקטובר 2011
מערכת TELESPORT

אנאדולו אפס תארח הערב את שרלרואה למשחק במӡגרת המחזור ה-2 של היורוליגה.  יהיה זה המפגש הראשון של שתי הקבוצות לראשונה מזה עשר שנים. אפס מגיעה למשחק אחרי ניצחון 73:84בבלגרד, ואילו שרלרואה הפסידה בביתה במשחק הראשון לריאל מדריד בתוצאה 100:76.

יהיה זה המשחק הראשון העונה בארנה של אפס - המקום בו ייערך בחודש מאי הפיינל-פור. אפס פייבוריטית לניצחון על פי כל הפרמטרים של המשחק.

לשרלרואה שחקנים ותיקים ונראה כי יתקשו "לסחוב" את הקבוצה לניצחון. קרם גונלום, הסנטר של אפס, פצוע ולא ישחק. דווין ברוילר לא ישחק במדי האורחת ӑגלל פציעה.

לאפס יתרון ברור בצבע עם שחקנים כמו סטנקו ברץ, ארמל קוקו ואסטבן בטיסטה. אפס תשחק בקצב מהיר, בו יהיו מעורבים כל מערכי הקבוצה. שרלרואה זקוקה ליום גדול של דמונד מאלט ויירי וולש כדי לנצח.

אנדרה רידיק משרלרוӐה אמר: ״אפס אחת הקבוצות הטובות ביורוליג וניצחון עליה יהיה בשבילנו בונוס אדיר״. סטנקו ברץ מאפס אמר: ״הקהל הביתי שלנו ייתן לנו דחיפה עצומה. פשוט אסור לנו לאכזב אותו. 

משחק מס' 102: אנאדולו אפס - שרלרואה (̱6+). ההימור: 1

 צילום: אתר היורוליג

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק