ראסינג לא מוותרת

ߔמלצת WINNER לאפרטורה: ראסינג קלאב אמנם איבדה גובה בחודש האחרון ונמצאת במרחק 9 נקודות מהמוליכה בוקה, אך היא רחוקה מלוותר על חלום האליפות. הלילה היא מארחת את לאנוס שהרימה ידיים

יום רביעי 26 אוקטובר 2011
מערכת TELESPORT

 ראסינג קלאב במקום הרביעי בארגנטינה ואחרי 11 מחזורים היא עדיין ללא הפסד. למרות זאת, היא במרחק 8 נקודות מהמוליכה בוקה ג'וניורס וזאת בעקבות העובדה שהיא השיגה רק 4 ניצחונות העונה - משמע 7 משחקים של ראסינג הסתיימו בחלוקת נקודות.

מהצד השני, לאנוס ניצבת במקום העשירי, בדיוק באמצע עם 16 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות, 4 תәקו ו-3 הפסדים.

ראסינג מגיעה למשחק הלילה אחרי תיקו נוסף, 0-0 מול סן מרטין במשחק הקודם, וחלוצה גוטיירס יחזור במשחק הזה להרכב אחרי השעיה בגלל ויכוח עם המאמן דייגו סימאונה. הפליימייקר פטריסיו טורנצו יחזור לשחק לצידו של ג'ובאנו מורנו.

מריӕ רגוירו וקרלוס איזרדוס יחזרו היישר משהעייה אל הרכב לאנוס, ואילו דייגו בריירי שהורחק בהפסד הבייתי 2-1 לאלופה ולז יישב בחוץ.

ללאנוס היו שאיפות לאליפות אבל היא כבר לא תספיק להדביק את בוקה ג'וניורס העונה, אחריה כאמור היא מפגרת ב-12 נקודות. ראסינӒ עוד מאמינה ביכולתה להדביק את הפער, שאם היא תנצח הלילה היא תהיה במרחק 6 נקודות בלבד כשנותרו 7 מחזורים לסיום.

כרגע לאנוס נלחמת על כבודה ויכולה להיות מסוכנת לראסינג, שבלתי מנוצחת עדיין ואנו מעריכים שכך תישאר גם הלילה. ראסינג ניצחה בשניים מߢשרת משחקיה האחרונים מול לאנוס שניצחה חמישה משחקים, כאשר שלושה נגמרו בתיקו. למרות זאת, ראסינג הייתה לאורך השנים קבוצת תחתית ואנו מאמינים כי הלילה היא בהחלט מסוגלת לקחת את 3 הנקודות.

משחק 179: ראסינג קלאב - לאנוס. ההימור: 1

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק