איוניר: רוצים לתת קרב מכובד

מכבי תל אביב ושלימה הכנותיה לקראת ההתמודדות מול סטוק סיטי במסגרת הליגה האירופית. אחרי התבוסה 3:0 שנחלו באנגליה לפני שבועיים, חניכיו של מוטי איוניר ינסו לצאת עם תוצאה טובה יותר מהגומלין

יום חמישי 03 נובמבר 2011
אורית מרום
מכבי תל אביב ערכה אמש (רביעי) מסיבת עיתואים לקראת ההתמודדות מול סטוק סיטי, הערב במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. מוטי איוניר ושרן ייני ניצבו בפני המצלמות וענו לשאלות העיתונאים, רגע לפני שהקבוצה החלה את האימון המסכם באצטדיון 'בלומפילד'.

מוטי איוניר אמר: "אנחנו מאוד מכבדים את הליגה האירופית ואת העובדה שאנחנו חלק ממנה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לייצג גם את המועדון שלנו וגם את מדינת ישראל בכבוד. נעשה את הכל ߞחר כדי לתת קרב מכובד. מהצד השני, ישנם שדברים נכפים עלינו. יש שחקנים פצועים, עייפים וכאלו שנמצאים תחת עומס. כדי לשמור על אלו שאינם במצב של 100%, זה מאלץ אותנו לא להשתמש בהם תמיד".

"שני משחקי החוץ היו קשים מאוד מבחינתנו, בעיקר מהבחינה ההגנתית. החזקנו בכדור ושיחקנו כדורגל סביר, זה לא שישבו לנו על השער. אני מעריך שבבית אנחנו יכולים להיות יריב הרבה יותר שקול לכל קבוצה, כולל לסטוק. לא נתעלם מהעובדה ששום דבר מהפיזיות שלנו לא השתנו מלפני שבועיים, השחקנים שלנו לא צמחו לגבהים של שחקני חוץ כך שהבעיות שהיו לנו במשחק הראשון מולם לא נפתרו. בבית, עם הקהל שלנו, עם העובדה שלשחקנים יש יותר בטחון בבלומפילד, ננסה לתת משקל גדול יותר לחלקים היותר חזקים אצלנו ולעשות את המקסימום".

על היתרון הגדול של היריבה אמר המאמן: "הוצאת חוץ של סטוקȠיותר מסוכנת מקרן. לא סתם באנגליה אומרים שמול סטוק עדיף להרחיק את הכדור לקרן ולא לחוץ".

על התבוסה שנחלה קבוצתו במשחק הראשון בין הקבוצות לפני שבועיים באנגליה, אמר איוניר: "אני אדם שלא אוהב להפסיד, כמובן שמאוד התאכזבתי. אבל כשמגיעים למשחק חוץ כזה מול קבוצה מהפרמייר-ליג, לוקחים את האפשרות הזו בחשבון".

"מהבחינה ההתקפית נעשה כל מאמץ לשחזר את היכולת הטובה שהצגנו ב-60 הדקות הראשונות מול בני יהודה ביום שני האחרון. צריך לזכור שההרכב יהיה שונה, אבל גם מחר ההרכב יהיה טוב וӔשחקנים ינסו לשחזר את היכולת הטובה שלנו".

שרן ייני אמר: "היה קשה מאוד להתמודד מול הפיזיות של סטוק, אבל לא התייאשנו בכל שלב של המשחק וגם מחר לא נתייאש, לא משנה מה תהיה התוצאה. נעשה הכל כדי להרחיק אותם מרחבת ה-16, כי ש۝ היתרון הגדול שלהם."

לגבי עומס המשחקים אמר ייני: "אני רוצה לשחק בכל משחק העונה, ואדאג לנוח, לאכול טוב ולעשות את הטיפולים שלי לפני המשחקים. אני רוצה לשמור על המקום שלי בהרכב ולא לתת לאף אחד את הצ'אנס לקחת את מקומי".
<Ţr/> "המשחקים ששיחקנו נתנו לנו נסיון, למדנו מה זו האגרסיביות והמהירות של משחק באירופה. על כל טעות משלמים באירופה, ואנחנו נשתדל לעשות כמה שפחות טעויות".

ההרכב המסתמן: ברק לוי, עומר ורד (קלמי סבן), סאבו פאביצ'ביץȧ, שרן ייני, אורי כהן, רוברטו פונצ'ץ', משה לוגסי, אלי זיזוב, האריס מדוניאנין, אלירן עטר, מוסא קונאטה.


צילום: מכבי ת"א, האתר הרשמי.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק