תמיד כיף להתחרות בבית

אלופת אירופה בת אל גטרר תחזור למזרן הביתי באליפות ישראל שתתקיים ביום שישי בבאר יעקב. חבריה לסגל הנבחרת נאבקים על שני מקומות פנויים לתחרות המיון לאולימפיאדה

יום חמישי 17 נובמבר 2011
שלמה חסיד

כחודשיים לפני מבחני המיון לאולימפיאדה, מחר (שישי, החל מ- 8:00) תתߧיים אליפות ישראל בטאקוואנדו באולם הספורט בבאר יעקב. באליפות צפויים ליטול חלק כל ספורטאי הסגל המורחב של הנבחרת, כאשר לפחות בין הבנים צפויה תחרות גדולה על התואר.

בין הבנות תרכז את מירב תשומת הלב אלופת אירופה בת אל גטרר, שהחמיצה את האליפות ۔בינלאומית שהתקיימה בארץ בחודש אוגוסט בשל פציעה. לגטרר, שתתחרה במשקל עד 57 ק"ג זו תהייה הכנה לקראת תחרות המיון שתתקיים בקזאן בחודש ינואר ובה היא מחויבת לזכות במדליה על מנת להעפיל לאולימפיאדה בפעם השנייה ברציפות.

גטרר: &quůt;תמיד כיף להתחרות בבית לעיני הקהל שלנו. פיזית אני מרגישה טוב וההכנות היו טובות. חזרנו ממחנה אימון ומתחרות מוצלחת בקרואטיה. את רוב המתחרות שלי בקזאן אנו מכירים, אבל ממשיכים ללמוד אותן. כרגע זה עוד קצת רחוק, יש בדרך גם תחרות בצרפת. נעשה את הכל לאט ובטەח".

מעניין יהיה לעקוב גם אחר אניה מירקין (עד 46 ק"ג), הנציגה הישראלית השנייה בתחרות המיון, שצפויה להתחרות לראשונה מאז נפצעה בתחרות המיון העולמית שהתקיימה לפני ארבעה חודשים באזרבייג'אן.

בגזרת הבנים צפוי להיות מתוח מכיווןĠששני הכרטיסים לתחרות המיון עוד לא נסגרו. במשקל האולימפי עד 54 ק"ג יתחרה גם סגן אלוף אירופה לנוער רון אטיאס בן ה-17, שעבורו האליפות תהיה מרגשת במיוחד מכיוון שהוא מתגורר בבאר יעקב ויתחרה לראשונה מאז איבד את אביו שנפטר מדום לב לפני מספר חודשיםĮ 

יריביו הגדולים יהיו האלוף האולימפי לנוער גילי חיימוביץ' ומוטי לוגסי מדליסט הארד מאליפות אירופה. הרביעי שמתחרה על הכרטיס הוא לירן מלאכי שזכה בארד באליפות קרואטיה ויתחרה באליפות ישראל במשקל עד 63 ק"ג. במשקל עד 68 ק"ג תהיה התמודӓות על הכרטיס בין יוני אדלשטיין, אדם סגיר, יובל בוחבוט ואלון אלבוחר (יתחרה באליפות במשקל עד 74 ק"ג).

מאמן הנבחרת יחיעם שרעבי:" יהיו השנה קרבות מעניינים במיוחד. הרמה גבוהה מאד, סיימנו לאחרונה מחנה אימון מוצלח בקרואטיהĠוהתוצאות אמורות לבא לידי ביטוי על המזרן בבאר יעקב".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק