אפשר ללמוד פה הרבה על טאӧוואנדו

שגריר קוריאה ביקר באליפות טאקוואנדו ברמלה והתרגש לראות מאות ספורטאים עוסקים בספורט הלאומי של מדינתו

יום חמישי 01 דצמבר 2011
שלמה חסיד

שגריר קוריאה בישראל היה אורח הכבוד באליפות הטאקוואנדו שהתקיימה ברמלה בהשתתפות מאות ספורטאים.&n͢sp;השגריר קים איל סו, שמונה לתפקידו לפני כחודשיים וחצי לאחר שהיה שגריר בקזחסטן, הופתע לראות את כמות הספורטאים ורמתם: "מדהים לראות כל כך הרבה ספורטאים ואת הרצינות שהם מתייחסים לספורט הזה שהוא בכלל ספורט לאומי של קוריאה". 

"אפשר ללמוד פה הרבה על טאקוואנדו ואת זה אני אומר כקוראני, מרגש לראות את המחויבות שלהם שלהם והצורה שהם מתכוננים לקרב. אין ספק שהספורט הזה ובכלל הוא מפתח לחיים בריאים יותר וגם לקשר טוב וחם בין מדינות כמו בין קוריאה לישראל".
האליפות מתקיימת בישראל בחסות השגרירות הקוראנית זו השנה השישית ברציפות, בכל פעם בעיר אחרת. הפעם נבחרה רמלה לארח את האליפות, גם בזכות העובדה כי לאחרונה נפתחו בעיר שני מועדוני טאקוואנדו.

מנהל מחלקת הספורט ניסים רון: "רמߜה ידועה כמחזיקת גביע אירופה בכדורסל לנשים וכאלופת הטניס הניצחית למועדונים. אנחנו שמחים לאמץ אל חיקנו גם את ענף הטאקוואנדו שהוא ענף ספורט אינטליגנטי ומשופע בהישגים ברמה הבינלאומית".

מנכ"ל התאחדות הטאקוואנדו מישל מדר סיפר כי בקרוב תתקיים ההצבעה לגבי הורדת אחד מהענפים האולימפיים מאולימפיאדת 2020, כשההערכות הן כי ענף הטאקוואנדו בו חברות 200 מדינות לא אמור להיות אחד המועמדים.

נבחרת ישראל הבוגרת תצא בחודש הבא למספר טורנירים בחו"ל, אחריהם יוחלט לגבי הרכב המשלחת הישראלית בטߕרניר המיון האירופי לאולימפיאדה שיתקיים בקזאן בסוף חודש ינואר.  

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק