ז'לגיריס בבית זה מוקש

המלצת WINNER ליורוליג: פנאתינייקוס תתמודד הערב בליטא מול ז'לגיריס קובנה. למרות שהבטיחה כבר את מקומה בטופ 16, אלופת אירופה באה כדי לנצח

יום רביעי 07 דצמבר 2011
מערכת TELESPORT
המחזור השמיני בבית ב' של היורוליג יפגיש הערב (רביעי) את ז'לגיריס קובנה ופנאתינייקוס. במאזנה של ז'לגיריס שני ניצחונות וחמישה הפסדים עד כה, כאשר ליוונים&nbsɰ;מאזן הפוך של חמישה ניצחונות ושני הפסדים. 

פאו כבר העפילה לטופ 16 ועדיין יש לה סיכוי להיות ראשונה בבית, בעוד שהמארחים מתמודדים עם עוד שתי קבוצות על המקום הרביעי המוביל לשלב הבא. ליוונים יש רקורד של חמישה ניצחונות והפסד מול ז'לגיריס בקובנߔ.

פאו מובילה את הליגה באחוזי קליעה מהשלוש (44.4), והיא זורקת מחוץ לקשת יותר מכל קבוצה אחרת - 66. ז'לגיריס השניה הכי טובה במפעל בריבאונד הגנה, והקהל שלה כבר חטף את כל הכרטיסים לאור חשיבות המשחק. ז'לגיӨיס החליפה את הפליימייקר טי לאוסון בפוליפס בווטקביציוס. פאו תשחק ללא קוסטס צרצריס, סטרטוס פרפורגלו והסנטר אלכס מאריץ'.
ז'לגיריס תנסה לבלום את ה- MVP של היורוליג דמיטריס דיאמנטידיס, שיפגוש את מתנס קלנייטריס, האתלӘי והמנוסה שכבר שיתק אותו בעבר. בז'לגיריס בולט מרקו פופוביץ' שהיה האם.וי.פי של הירוקאפ בשנה שעברה. סוני ווימס הוא כוכב ההתקפה של המארחים, ופאו תצטרך לשים אליו לב. מתחת לסלים צפוי קרב קשה בין מייק בטיסט מפאו לרובראס יבטוקס מקובנה. התחזית - ניצחון לפאו.מייק בטיסט מפאו אמר: "זהו מוקש לא קטן. ז'לגיריס טובה בבית, הקהל שלה משחק תפקיד ראשי. נקווה לא לפשל". סוני ווימס מז'לגיריס אמר: "פאו אלופת אירופה והקבוצה הטובה בבית יחד עם צסק"א. אם ננצח אותם נהיה בעמדה טובה להעפיל לטופ 16 וזו המטרה שלנו".  

משחק מס' 103: ז'לגיריס קובנה (6+) - פנאתינייקוס. ההימור: 2

צילום: GettyImages 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק