הסיטי תנסה להתאߕשש

המלצת WINNER לפרמייר-ליג: אחרי שהודחה שבשבוע שעבר מליגת האלופות, תצא הערב מוליכת הטבלה למשחק חוץ קשה מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'

יום שני 12 דצמבר 2011
מערכת TELESPORT
המחזור ה-15 בפרמייר-ליג̠יפגיש הערב (שני) לקרב מרתק את צ׳לסי ומנצ׳סטר סיטי. המארחת מלונדון מגיעה למשחק אחרי ניצחון 0:3 קליל על ניוקאסל וכשהיא מדורגת, ערב המשחק, במקום החמישי בטבלה. צ'לסי מפגרת בעשר נקודות אחרי המוליכה מנצ׳סטר סיטי, לה 38 נק'. 

צ׳לסי אחרי סדרת ניצחונות משכנעים - על וולבס בבית, ולנסיה בליגת האלופות וניוקאסל בחוץ, מה שהשכיח קצת את ההפסדים לליברפול, ק.פ.ר וארסנל. הבלוז הפסידו העונה בשניים משבעת משחקי הבית שלהם, מה שגרם לרבים להיזכר איך בעידן מוריניו עברו עליה שנתיים בלי הפסד בית.


הסיכי ניצחה ב-12 מ-14 משחקיה עד כה בליגה, בין היתר היא השיגה שתי תוצאות חוץ מרשימות- 1:6 על מנצ׳סטר יונייטד ו- 1:5 על טוטנהאם. השבוע הקבוצה חטפה מהלומה כשהודחה עם התקציב הענק שלה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים, לטובת נאפולי הצנועה. נראה כי מאנצ׳יני ינסה לצאת מכאן עם נקודה כדי לבלום את המפולת.

הסיטי שמרו על רשת נקיה רק במשחק חוץ אחד העונה, ויש להם ברזומה גם תיקו חוץ 2-2 מול פולהאם. מאידך הם הבקיעו 24 שערים ב-7 משחקי חוץ. ההימור - ניצחון לצ׳לסי.

משחק מס' 223: צ׳לסי - מנצ׳סטר סיטי. ההימור: 1

צילום: GettyImages

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק