ניצחון שווה טופ 16

המלצת WINNER ליורוליג: הקרב על הכרטיס לשלב הבא יפגיש את פנרבחצ'ה אולקר ובילבאו למשחק במסגרת המחזור ה-9

יום חמישי 15 דצמבר 2011
מערכת TELESPORT
פנרבחצ׳ה / אולקר, קבוצתו של נבן ספאחיה,  תארח הערב (חמישי) אתĦnbsp;בילבאו למשחק במסגרת המחזור התשיעי בבית א' של היורוליג. המארחת במאזן של חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים עד כה, כאשר בילבאו עם שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים.

פנרבחצ׳ה זקוקה לניצחון כדי להעפיל לטופ 16, בעוד שבילבאו צפויה לסיים אתĦnbsp;דרכה במפעל במידה שתפסיד. הטורקים ניצחו בחמישה מששת משחקיהם האחרונים, אבל הספרדים, מנגד, השיגו ניצחון חוץ קשה על קאחה לבוראל.

פנרבחצ׳ה מובילה את היורוליג בקליעות חופשיות - 150 במספר, ובניסיונות לקליעה מהשדה - 191.Ġבילבאו "אלופה" באיבודי כדור עם 16.1 למשחק. ראול לופז חוזר בבילבאו, המארחים שוב ללא מירסאד טורקאן ומרקו תומאס.

הרכז של פנרבחצ׳ה רוקו אוקיץ׳ יתמודד מול ארון ג׳קסון מבילבאו במה שנראה כיתרון לטורקים. מתחת לסלים צפוי קרב קשה בין גספӐר וידמאר מהמארחים לדיאור פישר מבילבאו. בעמדת הפורוורד יש יתרון לג׳יימס גיסט מפנרבחצ׳ה על מרקו בניץ׳ מבילבאו. התחזית - ניצחון טורקי.

רוקו אוקיץ׳ מפנרבחצ׳ה אמר: ״משחק קשה וחשוב מאוד שבו אסור לנו למעוד. נעשה את העבודה על הצד הטוߑ ביותר״. דיאור פישר מבילבאו אמר: ״זהו הקרב הכי קשה שהיה לנו עד כה. ניצחון שווה טופ 16. נבוא לתת את הכול״.

משחק מס' 186: פנרבחצ׳ה / אולקר - בילבאו (6+). ההימור:  1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק