הערב: חצי גמר גביע הטוטו

הערב יתקיימו משחקי חצי גמר גביע הטוטו. במשחק הראשון יפגשו הפועל באר שבע ומחזיקת הגביע, הפועל קרית שמונה, ובמשחק השני מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב. אנו מעניקים שתי המלצות ווינר למשחקים

יום שלישי 10 ינואר 2012
מערכת TELESPORT

הערב  יתקיימו באצטדיון 'המושבה' בפתח תקווה משחקי חצי גמר גביע הטוטו. במשחק הראשון (17:30) יפגשו הפועל באר שבע ומחזיקת הגביע, הפועל קרית שמונה, ובמשחק השני (20:00) מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב. אנו מעניקים שתי המלצות ווינר למשחקים.

 משחק מס. 65 - הפועל קרית שמונה - הפועל ב'ש - 1 (יחס 1.65)

במסגרת חצי גמר גביע הטוטו תארח קרית שמונה (מחזיקת הגביע)  את הפועל ב'ש. קרית שמונה הדיחה ברבע הגמר את מ.ס. אשדוד, היריבה שלה לצמרת עם ניצחון 3:0. ב'ש מהצד השני הפתיעה כשניצחה בדוחא את בני סכנין 1:0. קרית שמונה מגיעה למשחק היום כשהיא בכושר מדהים. 13 ניצחונות במהלך 14 המשחקים האחרונים שלה. היא מוליכה את הליגה ביתרון של שש נק' על אשדוד וביתרון של 9 נק' על הפועל ת'א. 

באר שבע  במקום ה-13 בטבלה. היא חזרה לעצמה בתקופה האחרונה, היא עם הפסד בודד בשבעת המשחקים האחרונים שלה. במשחק הליגה שנערך בין השתיים העונה, הביסה קרית שמונה את הפועל ב'ש בחוץ בתוצאה 3:0. 

קרית שמונה מכוונת השנӔ לכל התארים, היא תתחיל בגביע הטוטו. נסמן כאן 1.

משחק מס. 71 - מכבי פתח תקווה - הפועל תל-אביב - 2 (יחס 1.60)

משחק חצי הגמר השני יפגיש את מכבי פתח תקווה שמדורגת במקום ה-11 בליגה אל מול הפועל ת'א המאוכזבת, שמדורגת במקום השלישә בליגה.

הסיפור הגדול של השבוע הוא פיטוריו של המאמן, דרור קשטן,  מהפועל תל אביב ובכל מקרה להפועל לא יתמנה מאמן קבוע עד הערב.

פתח תקווה בכושר גרוע. היא אחרי ארבעה הפסדים רצופים, 3:2 במחזור הליגה האחרון בבית מול מ.ס. אשדוד. 

הפועל ת'א  רחוקה 9 נק' מקרית שמונה שמוליכה את הטבלה כשהיא אחרי שלוש תוצאות תיקו בארבעת המשחקים האחרונים שלה. משחק הליגה בין השתיים העונה בבלומפילד נסתיים בניצחון חד צדדי של 4:1 להפועל ת'א עם צמד של תמוז. בגומלין לפני פחות מחוӓש ניצחה פתח תקווה בביתה 0:1.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק