לא ממש כוחות

המלצת ווינר למשחק הפמרייר ליג בין וויגאן למנצ'סטר סיטי שרוצה לפתוח פער#בצמרת על מנצ'סטר יונייטד

יום שני 16 ינואר 2012
רועי אזיקרי

 במסגרת המחזӕר ה-21 בפרמייר ליג, תארח היום וויגאן את מנצ'סטר סיטי.

סיטי מוליכת הטבלה, עם אותו מספר נקודות (48) כמו של הדולקת אחרייה היונייטד אך עם משחק חסר.

אצל הסיטי ייעדרו האחים קולו ויאיה טורה שישתתפו עם נבחרתם חוף השנהב באליפות אפריקה. דוד סילבה ەמאריו בלוטאלי המצוינים אמורים לחזור מפציעות ולשחק, כאשר הקפטן וינסנט קומפני ייעדר בעקבות הרחקתו בדרבי הגביע למנצ'סטר יונייטד.

אצל המארחת, וויגאן, גם כן ייעדר אפריקאי שנמצא בהכנות עם סנגל והוא מוחמד דיאמה הקשר, ששותף ב-19 משחקים העונה. כריס קירקלנד השוער גם כן בחוץ כמו הקיצוני השמאלי אלברט קרוסט ששותף בחמישה משחקים. שון מלוני שממעט לשחק בספק.

הסגל של הסיטי חזק פי כמה מזה של המארחת והיא תקבל חיזוק חיובי דוגמת סילבה מחלק הכדורים הנהדר ובלוטאלי שאמור להוציא אותם לפועל.

סיטי מגיעה לӐחר שהפסידה שני משחקי גביע. אחד מהם ליריבה העירונית ואחד לליברפול במסגרת גביע הליגה, שניהם בבית. משחקה האחרון בליגה היה נצחון 0-3 על ליברפול בתצוגה טובה. נצחונה האחרון בחוץ היה בתחילת נובמבר על ק.פ.ר 2-3. היא לא הצליחה לנצח בארבעה משחקי חוץ מאז.

וויגאן לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה, בהם הפסידה פעמיים וסיימה שלוש פעמים בתיקו. נצחונה האחרון בבית היא אי שם בחודש אוגוסט 0-2 על ק.פ.ר.

הערכה היא שסיטי תנצל את חולשת הקבוצה המארחת ותשיג נצחון חוץ שישי העונה שבעצם ייתן לה סופסוף אחוזי הצלח۔ של מעל 50% במשחקייה מחוץ ל"סיטי אוף מנצ'סטר".

על משחק זה ניתן להמר כמה הימורים. אנו ממליצים למשל להמר על אובר שערים (הימור 83), מתוך הנחה ששחקני הסיטי ההתקפיים לא יתקשו מול  הגנת וויגאן. אפשר גם להמר ישירות על הימור של הסיטי (הימורĠ82), אולם לזכות ביחס נמוך יחסית. עוד ניתן להמר על מספר הקרנות או על מאצ'אפ בין סרחיו אגוארו לאדין דזקו.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק