המלצה חמה לליגה האוסטרלית בקו המומחים

קו מומחי הווינר: מתחילת השבוע עומדים מומחי המלצות הווינר על 60 אחוזי הצלחה. ההמלצות פוגעות ואתם יכוליםלהרוויח. התקשרו 1900547000 והקשיבו להמלצה של יוני סבו למשחק בליגה האוסטרלית שיערך!בבוקר

יום רביעי 25 ינואר 2012
מערכת TELESPORT
קו מומחי המלצות ווינרĠלמשחקי הווינר היומיים, ממשיך לעזור לכם להרוויח כסף, כאשר מדובר בקו להמלצות נרחבות למספר משחקי ווינר מכל התחומים ממומחים בתחום.

אז איך זה קורה? המומחים שלנו שקדו ושוקדים במשך כל שעות היום על המלצות נוספות. גם המזל היה קצת לצידנו בשבוӢ האחרון, והוא אף פעם לא הזיק.

עכשיו בקו המומחים: המלצה חמה,  מפי יוני סבו, למשחקי כדורגל מהליגה האוסטרלית שיערך בחמישי בבוקר, המלצת טניס למשחק שיערך בלילה ושתי המלצות למשחקי ה-NBA.
̼br/> להתקשרות לקו מומחי ווינר התקשרו 190054-7000

בקו מומחי הווינר משתתפים מדי יום מספר מומחים בענפי הספורט השוני۝. בענף הכדורגל אנו מציגים את יוני סבו, ממליץ ותיק שניהל בעבר פורומי ווינר. עוד במומחי הווינר בתחום הכדורגל: ליאור גל, מאמן ספורט וכמו כן רועי אזיקרי, חובב ספורט והימורי ווינר.

בענף הכדורסל צירפנו את אור אריה, לשעבר עיתונאי ספורט בכמ۔ כלי תקשורת ואיש מנהלת ליגת העל בכדורסל. בתחום ה-NBA צירפנו את עמית עסיס, שחקן כדורסל שפרש, ואור מויאל, איש telesport שחי ונושם משחקי נ.ב.א.

בענף הטניס תזכו לשמוע המלצות מאילנה ברגר, לשעבר חמש פעמים אלופת ישראל, מאמנת ופרשנית טניס.
Ȋ
המומחים יעניקו מדי יום מבחר המלצות למשחקי היום, הערב והלילה. 
     
רוצים לשמוע על איזה משחקים סבו, ברגר, עסיס, מויאל וגל המליצו היום? להתקשרות לקו מומחי ווינר התקשרו 190054-7000

השיחה בעלות של תשלום למפעיל בתוספת 50 אגורות לדקה.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק