צעד בדרך לפלייאוף

המלצת WINNER לצ'מפיונשיפ: ברנלי, שנמצאת בתקופה טובה, רוצה לרשום ניצחון על פטרבורו, שיקרב אותה אל המקום אשר מוביל לפלייאוף

שבת 04 פברואר 2012
מערכת TELESPORT
ברנלי תארח אחר-הצהריים (שבת) את פטרבורו למשחק במסגרת הצ'מפיונשיפ. ברנלי, שנמצאת בתקופה טובה, רוצה להתקרב למקום בפלייאוף ובדרך לשם היא תצטרך לנצח את פטרבורו.

ברנלי הפסידה רק משחק אחד בשבעת משחקיה האחרונים בצ'מפיונשיפ, כאשר היא גברה על ברייטון, דונקסטר, האל, מידלסברו ונוטינגהאם פורסט. חמשת הנצחונות האחרונים גרמו לשחקני ברנלי להאמין שהם יכולים להבטיח לעצמם מקום בפלייאוף וכעת הם יכולים להיכנס לששת הגדולות במידה וינצחו את פטרבורו ויצברו שלߕש נקודות חשובות.

המאזן הביתי של ברנלי עומד על חמישה נצחונות, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים, כאשר בביתה היא ללא הפסד בחמשת המשחקים האחרונים.

החלוצים, ג'יי רודריגז (עשרה שערים ושלושה בישולים) וצ'רלי אוסטין (תשעה שערים ושӠי בישולים) מהווים את האיום העיקרי מול הקבוצות בליגה. חוץ משני החלוצים המצויינים, צריך לציין גם את שחקן הכנף היצירתי, רוס וואלס (חמישה שערים וחמישה בישולים), קיירן טריפייר(חמישה בישולים), ג'וניור סטאניסלאס (חמישה בישולים) ואת קיט טרייסי (ארבעה בישוליםĩ
האורחים, פטרבורו, יגיעו למשחק כאשר הם ללא ניצחון בחמשת המשחקים האחרונים וניצחון חוץ אחד בשמונת משחקי החוץ האחרונים שלהם.

ההפסדים להאל סיטי, ברייטון ופורטסמות' הבטיחו שהבחורים של דארן פרגוסון לא יצליחו לעלות ממרכז הטבלה אך למרות שכרגע הߝ לא חוששים מירידה, הם יצטרכו להשתפר כדי להישאר בטוחים עד סוף העונה.

המאזן של פטרבורו במשחקי החוץ עומד על שלושה נצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. הקבוצה שמרה על שער נקי רק במשחק אחד העונה, ולכן יהיה לה קשה מאוד מול ברנלי.

השחקנים הבולטים בשורות פטרבורו הם: הקשר, גראנט מקאן (שמונה שערים ושלושה בישולים), אמיל סינקלר (שבעה שערים ושלושה בישולים), פול טיילור (שבעה שערים ושלושה בישולים), ג'ורג' בויד (חמישה שערים ושבעה בישולים) ולי טומלין (חמישה שערים ובישולים).

משחק מס' 129: ברנלי - פטרבורו. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק