סימאונה רוצה ניצחון רביעי

המלצת WINNER לליגה הספרדית: מאז מונה למאמנה של אתלטיקו מדריד, הספיק דייגו סימאונה לרשום שלושה ניצחונות רצופים. הערב, כשקבוצתו תארח את ולנסיה, הוא מקווה לרשום את הרביעי

יום ראשון 05 פברואר 2012
מערכת TELESPORT
אתלטיקו מדריד תארח הערב (ראשון) את ולנסיה למשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגה הספרדית.

דייגו סימאונה עושה פלאים כמאמן אתלטיקו מדריד אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ואילו ולנסיה לא ניצחה ארבעה משחקים אבל סיימה בתיקו 1-1 בגביע מול ברצלונה, תוצאה שהם מקווים תחזיר אותם לדרך הניצחונות.

מדריד השקיעה בקיץ כסף רב בכוכבים כמו פלקאו, דייגו, טוראן ואדריאן, והמאמן ג׳ורג׳יו מנזאנו פתח טוב את העונה אבל אחר כך בא משבר והוא הוחלף בדייגו סימאונ۔, שהיה אגדה בעבר בקבוצה, וכבר במשחק הראשון עשה 0-0 עם מלאגה לפני שניצח את סוסיאדאד, ויאריאל ואוסאסונה ברציפות. עכשיו הקבוצה מתקרבת לחלום שרקמה בקיץ- להגיע לליגת האלופות. אנתוניו לופז יעדר.

מן העבר השני, ולנסיה מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כאלӕפת הליגה הספרדית שלא כוללת את בארסה וריאל מדריד. גם את העונה הזו היא פתחה בסערה, אבל כאמור נבלמה ובינתיים מתנחמת בניצחון על לבאנטה בגביע ובתיקו מול בארסה. בליגה, הקבוצה לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים, מול יריבות חלשות כמו בטיס, ויאריאל, אוססונה וסנטנדר.Ƞפבלו הרננדז ומהמט טופל חוזרים להרכב כשסופיאן פגולי מושעה.

משחק מס' 224: אתלטיקו מדריד - ולנסיה. 

לשמיעת המלצה ממומחה הכדורגל האירופאי, יונתן סבו,  התקשרו  לקו המומחים 1900547000.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק