גלדבאך בפורמה מצויינת

המלצת WINNER לבונדסליגה: שאלקה תתארח הערב אצל מנשנגלדבאך לקרב צמרת בין השלישית לרביעית בטבלה, בהתאמה. עוד ממאמן האורחת: "נצטרך לפקוח שבע עיניים כדי לא להיות מופתעים"

שבת 11 פברואר 2012
מערכת TELESPORT
בורוסיה מנשנגלדבאך ۪ארח הערב (שבת) את שאלקה למשחק צמרת מרתק במסגרת המחזור ה-21 בבונדסליגה. טרם המשחק, גלדבאך מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם 40 נקודות, בעוד שאלקה במקום השלישי ולה נקודה אחת יותר.

חואן אראגאנו, קפטן מינשנגלדבאך, קיבל השבוע הארכה בחוזהו. השחקן בן ה-31 ישרת את המועדון עד 2014. מקס אברל, סגן נשיא הקבוצה אמר בעניין: ״הוא אחד הקשרים הטובים בליגה ואנחנו גאים על החתמתו על החוזה האמור״. 

אראגאנו יערוך את הופעתו ה-80 בקבוצה במשחק הערב, ומאמנו  לוסיאן פבארה<̯strong> אמר: ״אראגאנו קורא משחק ברמה גבוהה, יש לו כל מה שקשר צריך בשביל להצליח. נבנה את העתיד של הקבוצה מסביבו״.

ואכן, הקשר מונצאולה הוא המנוע של גלדבאך השנה והוא סיפק את הסחורה בכל המשחקים עד כה. בזכותו הקבוצה מרוחקת רק שלוש נקודות מהמוליכה ۑורוסיה דורטמונד.

הוב סטיבנס, מאמן שאלקה אמר: ״גלדבאך בפורמה מצויינת התקפית והגנתית. היא משחקת חכם ונהיה חייבים לפקוח שבע עיניים כדי לא להיות מופתעים״.

משחק מס' 184: בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 04. 
לשמיעת המלצה ממומחה הכדורגל, יוני סבו,  התקשרו  לקו המומחים 1900547000.

תגובות

טלספורט בפייסבוק