בוסטון תעצור את שיקגו?

המלצת WINNER ל-NBA: הבולס ינסו להשיג הלילה ניצחון שישי ברציפות, כשיתארחו אצל הסלטיקס, שמצידם רוצים לשוב למסלול הניצחונות אחרי חמעידה מול הלייקרס

יום ראשון 12 פברואר 2012
מערכת TELESPORT
בוסטון סלטיקס תארח הלילה (ראשון) את שיקגו בולס למשחק במסגרת ליגת Ӕ-NBA. שיקגו מחפשת ניצחון שישי ברציפות, אלא שכוכבה דרק רוז פצוע ובספק למשחק שינעל מסע בן 15 ימים של משחקי חוץ, זאת אחרי שהחמיץ את הניצחון ביום שישי 64-95 על שארלוט.

שיקגו, לה מאזן 6-23, לא קיבלה תרומה משמעותית מרוז בשלושת המשחקי۝ האחרונים, אבל המשיכה במסע הניצחונות הקלים שלה. הניצחון ביום שישי הפך את הקבוצה לראשונה השנה שמשיגה ארבעה ניצחונות חוץ רצופים בפער של מעל עשרים נקודות. כל היריבות במשחקים הללו קלעו בממוצע 14.5 נקודות ברבע הראשון.

ג׳ואקים נואהȬ שקלע 17 נקודות והוריד 14 ריבאונדים ביום שישי, אמר: ״בלי רוז, מה שמנצח לנו את המשחקים זה קודם כל הגנת ברזל. אנחנו לא נותנים ליריבות להיכנס למשחק״.

בוסטון במאזן 12-14, הפסידה ביום חמישי ללייקרס וביום שישי 86-74 לטורונטו במשחק שבו לא הובילה אפיۜו פעם אחת. לפני כן, היא ניצחה בתשעה מעשרה משחקים. ״היתה לנו נפילה מנטאלית״, הסביר פיל פירס. ״אלה משחקים שאנחנו אמורים לנצח, אבל כשיש תקלות לא תמיד יש לנו את הפתרונות״.

פירס, ריי אלן ורג׳ון רונדו רשמו ביחד 23 נקודות מול הۨפטורס, כשקלעו ב-9 מ-29 מהשדה.
התחזית - ניצחון לבוסטון.

משחק מס' 197: בוסטון סלטיקס‎ (+3) ‎ - שיקגו בולס.

לשמיעת המלצת ווינר מפי המומחה אור מויאל התקשרו 1900547000

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק