פתיחת העונה בארגנטינה

המלצת WINNER לליגה הארגנטינאית: קולון תארח הלילה (בין שני לשלישי) את ארסנאל במשחק הפתיחה של טורניר הקולוסורה, החלק השני של העונה

יום שני 13 פברואר 2012
מערכת TELESPORT
משחק הפתיחה בטורניר הקלאוסורה בארגנטינה יפגיש הלילה (בין שני לשלישי) את קולון שתארח את ארסנאל. קולון במקום החמישי בארגנטינה ואילו ארסנאל במקום ה-13. 

קולון עברה לפני העונה מהפכה בסߒל, אבל מבין שלושת השחקנים שעזבו רק אלפרדו רמירז נחשב לאבידה. לאנדרו גרסיאן לא שיחק הרבה בבוקה אבל ישחק כאן ויוסיף יצירתיות לקישור, ואילו ג׳רארדו אלקובה שהגיע מפניארול מאורוגוואי, יוסיף מימד של ביטחון בהגנה. רונאלד ראלדס, לשעבר במכבי ת"א, שבר את ۔רגל ויחמיץ את העונה.

ארסנאל הביאה את ג׳ורג׳ קורדובה וקרלוס קרבונרו, כאשר מאורו אובלו היחיד שעזב. גונסלו אספינוזה המושאל מראסינג יכול לשחק רק בליברטאדורס, מפעל שבו הקבוצה הפסידה ביום חמישי 1-0 בפלומיננזה במשחק שבו לא היה לה מזל.

קەלון אחרי עונת אפרטורה מוצלחת שבה סיימה חמישית בזכות יחס שערים, כשהיתה אחת מארבע קבוצות שהיו להן 31 נקודות - 12 פחות מהמוליכה בוקה. 

ארסנאל, שהגיעה לליברטאדורס בזכות הופעותיה בגביע הסוד אמריקה, לא הרשימה בליגה וסיימה במקום ה-13. 
קולון בשנים האחרונות טובה יותר בחוץ מאשר בבית, אבל שלושה מארבעת משחקי הבית שלהם האחרונים באפרטורה הסתיימו בניצחונות, כשהאחרון שבהם היה 1-4 על באנפילד ככה שאולי הם שברו את המנחוס של משחקי הבית. 

קולון ניצחה את ארסנאל בחߕץ לפני שישה חודשים, ונראה כי גם את המשחק הזה הם ינצחו.
ב-11 המשחקים ביניהן מאז 2006 ארסנאל ניצחה שישה משחקים, קולון שלושה ושניים נגמרו בתיקו.

התחזית-נצחון לקולון.

משחק מספר 74: קולון - ארסנאל. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק