לסטר מתקדמת להשגת המטרה

לסטר של השבועות האחרונים מציגה כדורגל טוב שטלל ניצחון על נוריץ' בגביע האנגלי. לאט ובזהירות היא מתקדמת לעבר המטרה - מקום בפלייאוף העליון, ממנו ניתן להעפיל לפרמיירליג. כעת מחכה לה משחק מול קובנטרי

שבת 03 מרץ 2012
מערכת TELESPORT

מחזור סוף השבוע בליגת הצ'מפיונשיפ האנגלית יצא לדרך כבר עוד אתמול בערב במשחק בין בלקפול להאל סיטי, והוא יימשך היום (שבת) אחר הצהריים כשבין המשחקים ניתן למצוא את ההתמודדות בין לסטר לקובנטרי.

לסטר במקום ה-12 ולה מאזן ביתי של שבעה ניצחונות, ארבעה תיקו וחמישה הפסדים. לסטר עשתה תוצאות טובות באחרונה כולל ניצחונות על דרבי וסאות'המפטון בחוץ, ניצחון ביתי 2-1 על קרדיף ותיקו חוץ 2-2 מול מידלסבורו החזקה.

ניצחון על קובנטרי יצמצם את הפער בינה לבין קבוצות הטופ 6 (ערב המשחק הפער עומד על 8 נקודות) ויהיה מבחינתה צעד לקראת השתתפות בפלייאוף - חלום לא מוסתר שלה. בבית הקבוצה הפסידה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים, 2-1 לברנסלי. דייויד נאגט הוא שחקנה הבולט עם 12 גולים ו-4 בישולים.

קובנטרי במקום ה-22 בלי אף ניצחון חוץ, עם שלושה תיקו ו-13 הפסדים בחוץ. באחרונה הקבוצה ניצחה פעמיים - מול לידס וברנסלי, אבל זה היה בבית ובחוץ זה סיפור אחר מבחינתה. הקבוצה הפסידה בתשעת משחקי החוץ האחרונים שלה - שישה מהם מול יריבות מהתחתית.

קובנטרי גם הבߧיעה הכי פחות בליגה במשחקי חוץ, ומעברו של חלוצה לוקאש ג'ודקביץ' למידלסבורו לא מקל על הבעיה שלה בהתקפה.אנו צופים ניצחון "על האפס" לזכות לסטר. 

משחק 139: לסטר - קובנטרי. ההימור: 1

צילום: Getty Images
<ȯp>

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק