לא כל יום צ'זנה

פיורנטינה הסתבכה בתחתית הליגה האיטלקית, אבל אחר הצהריים היא תארח את נועלת הטבלה בתקווה להשיג 3 נקודות יקרות ולהוריד את מפלס הלחץ בפירנצה

יום ראשון 04 מרץ 2012
מערכת TELESPORT

 פיורנטינה לא במקרה נמצאת במעמקי הטבלה. היא במקום ה-16 עם 28 נקודות בלבד, ולמרות הפוטנציאל הגדול שיש למועדון מפירנצה - שחקניה פשוט לא מצליחים לספק את הסחורה. לצד ניצחונות מרשימים כמו 2:3 על אודינזה בתחילת פברואר, הם נכנעו בשלושת השבועות האחרונים לנאפולי, בולוניה ולאציו בזו אחר זו.

אבל היום מול הקהל הביתי, לפיורנטינה יש הזדמנוות טובה לנצח סוף סוף. במשחק הקודם פיורנטינה הפסידה ללאציו במשחק שהגיע לה תיקו, אבל היא החמיצה ממצבים בטוחים.Ƞשחקניה נתנו פייט חזק עם הרבה הקרבה. כאשר השופט קיפח את הקבוצה, הם התנפלו עליו והראו שאכפת להם. עם זאת, פיורנטינה הפסידה במשחק האחרון בפעם השלישית ברציפות בלי להבקיע. 

צ׳זנה נועלת את טבלת הליגה האיטלקית עם 16 נקודות בלבד מ-24 משחקים. במשחק האחרון הם הפסידו לקייבו במשחק חוץ קשה ולא מעניין. הקבוצה הפגינה אפאתיות ולא הציגה לחימה כפי שקבוצה במצבה צריכה להפגין.  בסך הכל, בחמשת המשחקים האחרונים הקבוצה הבקיעה שלושה שערים והוציאה נקודה אחת, 0-0 מפתיע מול נאפולי. הניצחון האחרון של המועדוןȠהיה על נובארה הלפני אחרונה, באמצע חודש ינואר.

נראה כי פיורנטינה תרשום פה ניצחון ולא תפספס את ההזדמנות שנקרתה בדרכה לברוח כמה שאפשר מהקו האדום.

משחק מספר 50: פיורנטינה- צ'זנה. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק