מקום בפלייאוף העליון

המלצת WINNER לצ'מפיונשיפ: הפסד הערב של בירמינגהאם בקובנטרי, ידחק אותה מהמקום אשר מוביל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה

שבת 10 מרץ 2012
מערכת TELESPORT

קובנטרי תארח בשבת בצהריים את בירמינגהאם למשחק במסגרת הצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה.

ȼp>קובנטרי במקום ה-22 בטבלה, עם מאזן ביתי של שבעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושישה הפסדים. בזמן האחרון, הקבוצה בלתי יציבה ולצד ניצחונות על לידס וברנסלי ותיקו מול קריסטאל פלאס, הגיעו הפסדים ליריבה לתחתית כמו נוטינגהאם, וללסטר ממרכז הטבלה.

כרגע לߧובנטרי שלוש נקודות ליגה פחות מפורסט, אבל ניצחון היום יגרום להן להחליף מקומות מכיון שלקובנטרי יחס שערים עדיף. קובנטרי הפסידה רק פעם אחת בשבעת משחקיה האחרונים בבית, כשהיה זה הפסד 3-2 לאיפסוויץ'. בתקופה הזו הם ניצחו את בריסטול, ברייטון, מידלסבורו, לידס וברנסۜי.

עם זאת, הקבוצה לא מרבה להבקיע ומי שמוביל את רשימת הכובשים שלה הוא גארי מקלשפרי עם חמישה שערים, והוא יפגוש היום את קבוצתו הקודמת.

בירמינגהאם במקום השישי עם מאזן חוץ של חמישה ניצחונות, שלושה תיקו ושבעה הפסדים. הקבוצה תתרכז בליגה אחרי שבאߞצע השבוע הפסידה לצ'לסי ועפה מהגביע.

בליגה, הקבוצה אחרי שתי תוצאות מאכזבות- הפסד 2-1 לנוטינגהאם, ואז בחוץ הקבוצה זרקה לפח יתרון של 0-2 כדי לסיים ב-2-2 מול דרבי. הקבוצה טובה יותר בחוץ באחרונה עם ניצחונות על מילוול, לידס וברנסלי.

משחߧ מס' 97:  קובנטרי - בירמינגהאם. ההימור: 2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק