מאבק על הפלייאוף העליון

המלצת WINNER לליגת הצ'מפיונשיפ: קרדיף איבדה כל-כך הרבה נקודות בחודש האחרון, אך בכל זאת חזק בתמונת הפרמייר-ליג. האל לא מפסידה, אבל חייבת להתחיל לנצח בשביל להיצמד לצמרת

יום שלישי 13 מרץ 2012
מערכת TELESPORT
 למרות 2 ניצחונות בלבד ב-8 המשחקים האחרונים בליגה, קרדיף עדיין חזק בתמונת הפרמיירליג. הקבוצה במקום השישיĠבטבלת הצ'מפיונשיפ עם 57 נקודות, ולפני שלושה ימים היא גברה על בריסטול מהתחתית ונזכרה מהו טעם הניצחון. הקבוצה מוולש תארח הערב את האל סיטי, המדורגת התשיעית בטבלה, כאשר ניצחון של האורחת היום והיא תשווה את מספר הנקודות שלה לזה של קרדיף.
קרדיף הייתה זקוקה למזל כדי לשוב מבריסטול עם ניצחון, כששני השערים של ג׳ו מוסון באו אחרי שהכדור שינה את מעופו ותעתע בשוער. מכיון שהיה זה ניצחונם הראשון אחרי חודש, אפשר לומר שהסתיים לו ההאנג אובר שהשפיע רבות על המועדון אחרי שזה הגיע לגמר גӑיע הקארלינג קאפ, בו הפסידו לליברפול אחרי דו קרב פנדלים דרמטי. לקראת המשחק הערב מול האל, רודי גסטדה בספק כאשר סטפן מקפייל פצוע וייעדר.

האל מגיעה אחרי חמישה משחקי תיקו רצופים ובסך הכל שבעה משחקים ללא הפסד, כשבמחזור האחרון היא נפרדה בתוצאה&ͮbsp;2-2 מול איפסוויץ׳ בבית. האל הפסידה עשר נקודות מתוך 15 לאחרונה, ככה שערב המחזור היא אמנם מחוץ לתמונת הפלייאוף, אך ניצחון חוץ בהחלט יחזיר אותם לתמונה. הם הובילו 2-0 במשחק האחרון, אבל אפשרו לאיפסוויץ׳ לחזור בפנדל מעורר מחלוקת. המגרש של האל שבדרۚ כלל משוחקים עליו משחקי ראגבי, הפך בלתי אפשרי לאירוח משחקי כדורגל והקבוצה שמחה לשחק בחוץ.  רובי בריידי שהגיע בהשאלה ממנצ׳סטר יונייטד פצוע וייעדר. 

בסיבוב הראשון העונה המשחק הסתיים בניצחונה של האל 1:2. הערב אנו מעריכים כי תהיה זӕ קרדיף שתשוב עם 3 נקודות, אחרי משחק לחימה אמיתי של הצדדים.

משחק 191: קרדיף - האל. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק