רואים את המקום בפלייӐוף מול העיניים

המלצת WINNER ל-NBA: אחרי שרשמה ניצחונון שמיני בתשעה משחקים מאז שמייק וודסון החליף כמאמן את מייק ד'אנטוני, ניו יורק ניקס תתארח הלילה אצל אטלנטה הוקס

יום שישי 30 מרץ 2012
מערכת TELESPORT

למרות היעדרם של שני כוכבי הקבוצה, אמארה סטודמאייר וג'רמי לין, הניקס ממשיכים להיראות טוב ולנצח. שלשום ברבע השלישי ניו יורק רצה ל- 0-21 כדי לנצח אורלנדו 86-108. לראשונה מאז ינואר, הניקס עלתה לӞאזן חיובי של 24-26, כשהיא רושמת ניצחונון שמיני בתשעה משחקים מאז שמייק וודסון החליף כמאמן את מייק ד'אנטוני. כעת ניו יורק מובילה על מילווקי בשניים וחצי משחקים במירוץ למקום השמיני המוביל לפלייאוף.

"אנחנו פשוט קבוצה חדשה תחת המאמן החדש מייק וודסוӟ", אמר כוכב הקבוצה כרמלו אנתוני. "באים לשחק ולא מתעסקים בשטויות, רואים רק את המקום בפלייאוף מול העיניים ורוצים לעשות טוב על הלב לאוהדים שלנו".

אינדיאנה במאזן חיובי של 22-30, קולעת השנה 94.6 נק' בממוצע במשחק וסופגת 93.1. הקבוצה במאזן ביתי של 8-16, ובעשרת המשחקים האחרונים היא לא יציבה, עם שישה ניצחונות וארבעה הפסדים. הקבוצה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, האחרון שבהם 98-77 שלשום לשיקגו החזקה. 

כוכב הקבוצה ג'ו ג'ונסון הקולע 19 נק' בממוצע למשחק אמר: "הניקס היא משוכה קשה מאוד, קבוצה במומנטום טוב שנראית טוב ויהיה לנו קשה מאוד לחזור לדרך הניצחונות דווקא במשחק הזה".

משחק מס' 82: אטלנטה הוקס - ניו יורק ניקס (3+). ההימור: 2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק