יונייטד מחכה לעזרה מלונדון

המלצת WINNER לליגה האנגלית: בשעה 15:30 מנצ'סטר יונייטד תארח את ק.פ.ר מהתחתית, בידיעה שניצחון יעלה את ההפרש מסגניתה ל-8 נקודות. בערב יחזיקו אצבעות השדים האדומים לארסנל, שתארח את מנצ' סיטי

יום ראשון 08 אפריל 2012
מערכת TELESPORT

אנגליה על הרגליים בימים הקרובים בשל שבוע המשחקים העמוס בפרמייר-ליג, ומספר שעות לפני שמנצ'סטר סיטי תתארח אצל ארסנל במשחק שעשוי לסיים את מאבק האליפות, הראשונה בטבלה מנצ'סטר יונייטד תארח את קווינס פארק ריינג'רס.

כאשר נותרו 7 משחקים בלבד לסיום העונה, מנצ'סטר יונייטד כאמור בפסגה עם 76 נקודות, חמש נקודות יתרון על פני סגניתה ויריבתה העירונית, מנצ'סטר סיטי. האורחת מלונדון במקום ה-17, כאשר רק הפרש שערים משאיר אותה מעל לקו האדום, מתחתיו נמצאות וויגאן ובלקבורן עם 28 נקודות והאחרונה בטבלה וולבס עם 22 נק' בלבד.

מנצ'סטר יונייטד העונה הודחה מכל המפעלים בהן השתתפה, אבל  במפעל היחיד ממנו היא לא יכולה לעוף היא מיקדה את מירב הפוקוס, הליגה האנגלית, וכעת היא במרחק נגיעה מאליפות נוספת. ӑעשרת המשחקים האחרונים שערכה, ניצחה יונייטד 6 משחקי ליגה ברציפות - והפסידה 3 משחקים, כולם בליגה האירופית אותה היא הזניחה בשביל מאבקי הליגה, או כפי שהגדיר זאת המגן פטריס אברה: "מביך לשחק במפעל". 

כאמור, שבוע עמוס מצפה לקבוצוӪ האנגליות עם משחק נוסף באמצע השבוע, ועל כן בהחלט ייתכן שאלכס פרגוסון יעניק מנוחה למספר משחקניו המרכזיים מול ק.פ.ר. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של לואיס נאני, שצפוי להיות לכשיר למשחק לאחר היעדרות בת 5 שבועות.

בצד השני, קווינס פארק ריינג'רס מסובכת עמוק בתחתית. למרות זאת, בקבוצה מעודדים מכך שלאחר 6 משחקי ליגה ללא ניצחון, הגיע ניצחון ביתי על ליברפול, אחרי מהפך מדהים (2:3 בסיום). הניצחון על חניכיו של דלגליש הרים את הקבוצה, שגם הפסד חוץ בסנדרלנד לא קילקל ובמשחק הבית במחזור האחרון הקבוצה השיגה ניצחוߟן מרשים עוד יותר, 1:2 על ארסנל. בחוץ הקבוצה השיגה 2 נקודות בלבד ב-9 משחקי החוץ האחרונים, כך שנראה שגם הניצחונות המרשימים מול הקהל הביתי לא יעזרו לה באולד טראפורד. בנוסף, דג'יבריל סיסה מושעה וכמוהו ייעדרו גם הפצועים טראורה, הול ופארולין.

אין כӐן שאלה לגבי הזהות המנצחת, ההימור הצפוי ביותר הוא ניצחון מוחץ של היונייטד. אנו בנוסף מעריכים כי במשחק ייכבשו לפחות ארבעה שערים, אך יש לעקוב ולראות אם אכן תיעשה רוטציה רחבה על-ידי פרגוסון.

משחק 34: מנצ'סטר יונייטד - קווינס פארק ריינג'רסȮ ההימור: 1

משחק 35: אנדר/אובר שערים (2-3) מנצ'סטר יונייטד - קווינס פארק ריינג'רס. ההימור: 2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק