שטוטגרט לא מאבדת תקווה

שטוטגרט הלוהטת בלתי ניצנת לעצירה בחודשיים האחרונים. הבעיה: נותרו 4 משחקים בלבד לסיום העונה ועליה להדביק פער של 7 הנקודות מהמקום הרביעי. הערב מול ברמן היא יכולה לצמק את הפער, לפחות זמנית, ל-4 נק' בלבד

יום שישי 13 אפריל 2012
מערכת TELESPORT

 שטוטגרט אחת הקבוצות החמות בליגה הגרמנית כעת, ולמרות זאת הקבוצה מאוד מקווה שזה לא מאוחר מדי להתחיל לרוץ בצמרת. הרצף המדהים שהיא רושמת בחודשיים האחרונים הקפיצו אותה עד למרחק נגיעה מהכרטיס לליגת האלופות, והערב היא מארחת את ורדר ברמן למשחק מסקרן למדי שבהחלט מהווה צומת דרכים עבורה. 

שטוטגרט ניצחה בשישה משמונת משחקיהם האחרונים, כשרק תיקו ביתי מול קייזרסלאוטרן האחרונה בטבלה מקלקל לה את המאזן, בייחוד כאשר התיקו השני היה בדוߨטמונד, 4:4 מטורף וזכור. התקפת הקבוצה עובדת נהדר, הרבה הודות לודאד איביסביץ' שבכושר מצוין ולחלוץ שלצידו, מרטין הרניק. בארבעת המשחקים האחרונים הם הבקיעו פעמיים ארבעה שערים. במשחק הזה הקבוצה תיאלץ לשחק ללא קוזמנוביץ' הפצוע - אחד השחקנים החשובים בקבוצה.<ɢr/>
ברמן מאוד מתקשה השנה. הקבוצה ניצחה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים. בשבוע שעבר הם הפסידו להרטה ברלין, וקודם לכן עשו תיקו 1-1 מול קלן - שתיים משלוש הקבוצות הכי גרועות בליגה. לברמן הגנה די חדירה שספק אם תחזיק מעמד מול ההתקפה הקטלנית של שטוטגרۘ. 

בשנה שעברה שטוטגרט ניצחה בבית 0:6 את ברמן, ונראה כי גם הפעם היא תנצח במשחק מולה. שטוטגרט החמישית רחוקה רק 7 נקודות מבורוסיה מינשנגלדבאך, ואנו אומרים רק כי מי חשב לפני חודשיים שזה יהיה המצב? אנו מאמינים שהדהירה תימשך.

Ċמשחק 93: שטוטגרט - ורדר ברמן. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק