הנקמה המתוקה של החתולים השחורים

המלצת WINNER לליגה!האנגלית: סנדרלנד מדשדשת במרכז הטבלה ומתקשה להרשים. למזלה או שלא, היא מארחת את נועלת הטבלה וולבס, שניצחה את סנדרלנד ב-4 המשחקים האחרונים ביניהן

שבת 14 אפריל 2012
מערכת TELESPORT
המחזור האחרון פתח מחדש לדעת רבים מאבק האליפות בעקבות הפסדה של מנצ'סטר יונייטד, אך לא פחות מעניין באנגליה הוא המאבק בתחתית, שם נאבקות 6 קבוצות על מקומות 15,16 ו-17 המק۠ים עונה נוספת בפרמייר-ליג.

מי שבמצב הקריטי ביותר ונאבקת על אף שסיכוייה קלושים היא וולבס, שבמחזור האחרון ספגה בביתה שלישייה מארסנל. סבסטיאן באסונג הכשיל את וולקוט ברחבת ה-16 כבר בפתיחה והותיר את הזאבים בעשרה שחקנים ובפיגור 0:1 מרגלי ואן פרסי, שהשווה את שיאו של רייט כשכבש מול 17 קבוצות פרמייר-ליג בעונה אחת. למזלה של וולבס, התותחנים הורידו הילוך והמשחק הסתיים ב-3:0 בלבד. הערב היא מתארחת אצל סנדרלנד, בידיעה שהפסד עלול להוריד אותה בחזרה לליגת המשנה באופן מעשי.

סנדרלנד במקום ה-11 בטבלה, מאוד מאכזבת בשבועות האחרונים עם 2 ניצחונות בלבד ב-8 המשחקים האחרונים בליגה, כשבין היתר היא מאבדת גם את מפעל הגביע האנגלי לאחר הדחה בצמד משחקים מול אברטון. לפני שבועיים היא הובילה באצטדיון הסיטי אוף מנצ'סטר בתוצאה 3:1 על סיטי המקומית, אבל איבדה יתרון 2 שערߙם ב-5 דקות הסיום של המשחק ושבה ממשחק מול סגנית המוליכה עם נקודה בלבד. 

למרות היכולת הרעה בשבועות האחרונים, סנדרלנד הפגינה מספר תצוגות מרשימות העונה, כולל זו מול מנצ'סטר סיטי לפני שבועיים. בנוסף היא הדיחה את ארסנל מהגביע, גברה על סיטי בביӪ במסגרת הליגה ומול וולבס היורדת הבטוחה היא חייבת להתעלות. 

וולבס לא רק מפסידה, אלא גם סופגת מספר רב של שערים. הם ספגו לפחות 2 שערים במשחק כבר במשך 9 משחקי ליגה רצופים ולא ניצחון משחק מאז תחילת פברואר. בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ۔ייתה זו וולבס עם ידה על העליונה, אך אנו מעריכים כי תחת מרטין אוניל סנדרלנד תתעשת ותנקום על ההפסדים האחרונים.

משחק 166: סנדרלנד - וולבס. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק