האלופה מעבירה הילוך

המלצת WINNER לליגה השבדית: הלסינגבורג רחוקה מלהרשים עד כה בפתיחת העונה, אך הסגל החדש מתחיל להתחבר. הערב יש לה מבחן רציני מול מילאבי הצמודה אליה בטבלה

יום שישי 27 אפריל 2012
מערכת TELESPORT
אחרי חמישה מחזורים בליגה השבדית, הלסינגבורג נמצאת במקום השישי בלבד ולה פתיחה מאכזבת נוכח הציפיות. יריבתה הערב, האורחת מיאלבי צמודה אליה והיא במקום החמישי, כאשר לשתיים&ɮbsp;8 נקודות כל אחת.

מתיאס לימדסטרום, מעוז ההגנה, מושעה בהלסינגבורג ואילו וואליד אטה פצוע. אנדרס וויקסטרום פצוע במיאלבי.

הלסינגבורג אחרי ניצחון חוץ 2-1 על אטבידברג בעוד מיאלבי אחרי ניצחון בייתי 4-3 על דיורגארדנס. לשתיים מספר נקודەת זהה וכך גם מאזן המשחקים - כל אחת ניצחה פעמיים, רשמה 2 תוצאות תיקו והפסידה פעם אחת.

הלסינגבורג היא אלופת שבדיה, אבל בקיץ האחרון היא איבדה כמה שחקני מפתח. השחקנים החדשים שהגיעו צריכים זמן להתחבר, הקבוצה תלך ותשתפר ככל שיעברו המחזורים אבל המשחӧ הזה הוא מבחן אמיתי בשבילם. 

מיאלבי הובילה 4-0 במשחק האחרון בשבוע שעבר כבר בדקה ה-43, אך במחצית השניה חלה אצלם נפילת מתח ודיורגארדנס כמעט יצאה עם נקודה. כוכבי מיאלבי הם החלוץ פר אריקסון והקשר מרקוס אקנברג. 

ההערכה היא שהלסינגבורג מספיק חזקה בשביל לרשום כאן ניצחון בית. הלסיגנבורג ניצחה בכל ארבעת משחקיה האחרונים מול מיאלבי. בשנה שעברה זה היה 3-0 בבית ו-1-0 בחוץ. ב-2010 הם ניצחו את מיאלבי בגביע 2-0.

משחק 26: הלסינגבורג - מיאלבי. ההימור: 1

תגובות

טלספורט בפייסבוק