רונדו העניש את הסלטיקס

המלצת WINNER ל-NBA: רג'ון רונדו סוחב את בוסטון כבר תקופה ארוכה. בזכות הוא אחד הרכזים הטובים בעולם. אבל השעיה שלו זכר למשחק הראשון בסדרה מול אטלנטה תפגע בחבריו גם הלילה

יום שלישי 01 מאי 2012
מערכת TELESPORT

רג'ון רונדו, רכז בוסטון, איבۓ שליטה במהלך משחק מספר 1 בסדרת הפלייאוף מול אטלנטה והורחק. בעקבות כך, הרכז הנהדר ייעדר גם הלילה כשההוקס יארחו את המשחק השני בין הקבוצות שסיימו במקומות 4 ו-5 במזרח. רונדו הושעה למשחק אחד אחרי עימות עם השופט מארק דייויס, בלי לעמוד בפני ועדת משמעת.

רונדו אשר הוביל את טבלת האסיסטים בליגה הסדירה, קלע 20 נק' עד הרחקתו והוסיף 11 אסיסטים. הרחקתו היא מכה קשה עבור בוסטון. זו הרחקתו השניה של השחקן העונה, אחרי שבסוף חודש פברואר הוא זרק כדור על שופט והורחק משני משחקים.

"רונۓו הוא בחור אמוציונאלי", אמר מאמנו דוק ריברס. "אני באופן אישי מת על שחקנים כאלה, אבל לפעמים זה קצת גולש לו וחבל". המשחק הראשון בין שתי הקבוצות היה המשחק ה-24 שבו רונדו מוסר אסיסטים במספר דו ספרתי.

עוד לפני שהורחק במשחק הראשון בסۓרה, הסלטיקס פיגרו ב-19 נקודות אותן הורידו עד ל-4 נקודות הפרש בלבד, אלא שאז אירעה התקרית בין רונדו לשופט והמשחק נגמר בניצחון ההוקס 74:83, שעלו ליתרון 0:1 בסדרה.

מאמן ההוקס, לארי דרו אמר: "עם רונדו או בלעדיו הם הראו שהם קבוצה חזקה מאוߓ. ניערך בהתאם".

אברי ברדלי, הרכז המחליף של בוסטון, מתכונן לקחת את המושכות במקום רונדו. במשחק הראשון הוא ערך בכורה בפלייאוף כשסיים את המשחק עם 10 נק' ודייק ב-4 מ-12 קליעות.

התחזית - ניצחון לאטלנטה. 

משחק 180: אטלנטה הוקס - בוסטון סלטיקס (‎+4). ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק