גמר הליגה האירופית: מי תזכה בתואר?

המלצת WINNER: אתלטיקו מדריד זאתלטיק בילבאו יתמודדו ביניהן הערב בגמר בבוקרשט

יום רביעי 09 מאי 2012
מערכת TELESPORT
גמר הליגה האירופית ייערךĠהערב (רביעי, 21:45) בבוקרשט, בין אתלטיקו מדריד לאתלטיק בילבאו. השתיים הגיעו למפעל אחרי שנכשלו בניסיונן להגיע לליגת האלופות, והן שתי הקבוצות שהבקיעו הכי הרבה שערים במפעלים האירופים השנה.  

בליגה הספרדית מדריד החמישית בۓירוג, מובילה בארבע נקודות על בילבאו העשירית. מדריד כבר הבטיחה את השתתפותה בליגה האירופית בשנה הבאה, מכיוון שהעפילה לגמר הגביע הספרדי שיערך בשבוע הבא מול ברצלונה, ובליגה היא התחילה חלש אבל התאוששה יפה ויש לה עוד סיכוי להיות בליגת האלופות בשנה הבאה, אם כי היא צריכה מעידה של מלאגה הרביעית.  

במרץ האחרון מדריד ניצחה את בילבאו 1-2 בליגה בבית, אבל קודם לכן בילבאו הביסה אותה 0-3 אצלה בבית בסיבוב הראשון. בעונה שעברה כל צד ניצח משחק אחד, אבל אז זה קרה במשחקי החוץ ביניהן. בחמש הөנים האחרונות כל צד ניצח משחק אחד בעונה, וב-13 המפגשים האחרונים ביניהן לא היה תיקו. 

למדריד 11 ניצחונות רצופים  בליגה האירופית השנה, כולל כל משחקי הבית והחוץ בשלב הנוק אאוט. המשימה הכי קשה שלהם היתה בחצי הגמר מול ולנסיה, אבל הם ניצחו 2-4 במשחק הראשון בבית ו- 0-1 במשחק השני בחוץ. 

בילבאו הרשימה כשהעיפה את מנצ׳סטר יונייטד ושאלקה, והדיחה בחצי הגמר את ספורטינג ליסבון עם 3-4 במצטבר. 

בשבעה משמונת המשחקים האחרונים שלהם במפעל כל צד מצא את הרөת, ובמשחקים הללו הובקעו שלושה שערים בממוצע. מדריד זכתה בתואר הזה ב-2010, ובילבאו הגיעה לגמר פעם אחת והפסידה, כאשר ב-1997 הם הפסידו בגמר ליובנטוס במה שהיה קרוי אז גביע אופ״א. 

התחזית - ניצחון למדריד.

משחק מס' 46: אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו. ההימור: 1


צילום: GettyImages

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק