דר۞ה בצמרת

המלצת WINNER לקלאוסורה: קרב מרתק צפוי לנו הלילה במשחק שיפגיש את בוקה ג'וניורס ו-ולז סארספילד

יום ראשון 13 מאי 2012
מערכת TELESPORT

בוקה ג'וניורס תארח הלילה (בין ראשוߟ לשני) את ולז סארספילד למשחק המרכזי של המחזור ה-14 בקלאוסורה, עם כל הכבוד לקרב בין לאנוס לבאנפילד. בשנתיים האחרונות מדובר בשתי הקבוצות הכי חזקות בליגה, והם גם שתי האלופות האחרונות של הליגה. 

בוקה מפגרת אחרי ניואלס שבמקום הראשון בגלל הפרש שערים כשלזכותה 25 נק', אחרי שרשמה שבעה ניצחונות, ארבעה תיקו, ושני הפסדים. ולז במקום השישי עם חמש נקודות פחות מיריבתה, ולה חמישה ניצחונות, חמישה תיקו ושני הפסדים.

המאזן הביתי של בוקה הוא הרביעי בטיבו בליגה, וכך גם לגבי מאזן החוץ של ולז. שתי הקבוצות העפילו השבוע לרבע גמר הליברטדורס, והן יגיעו למשחק בביטחון רב. בוקה קצת פחות טובה בהגנה ממה שהיתה באפרטורה, אבל שתי הקבוצות הן הכי טובות בליגה בהבקעת שערים. בוקה בלתי מנוצחת בבית כבר שלושה משחקים, ואילו ולז לא הפסידה בחוץ כבר שישה משחקים.ואולם, ולז לא הרשימה במשחקה האחרון מול אתלטיקו נסיונאל, ונראה כי בוקה קצת יותר בכושר ממנה כעת והיא תנצח במשחק הזה.

בוקה ניצחה בחמישה מ-11 המשחקים האחרונים מול ולז שניצחה שלושה ושלושה נגמרו בתיקו, כשהנודע שבהם היה 4-4 במגרש של ולז במרץ 2010. הߞשחק האחרון ביניהן באפרטורה נגמר ב-0-0 בנובמבר האחרון. 

חואן מנואל אינסורדלה מושעה בבוקה ואילו לאנדרו סמוזה בספק. אלחנדרו קרבל מושעה בולז ואילו הקטור קנטרוס פצוע בולז.

משחק מס' 180: בוקה ג'וניורס - ולז סארספילד. ההימור: 1ļbr/>

צילום: GettyImages

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק