גם לא היום

המלצת WINNER לליגה הנורבגית: פרדריקסטאד תארח בשבת את ۡטרומגודסט במסגרת המחזור ה-10. המארחת בתקופה לא טובה ולא זוכרת את הנצחון האחרון שלה וכנראה גם לא תשיג אחד מול סטרומגודסט החזקה

שבת 19 מאי 2012
מערכת TELESPORT

פרדריקסטאד תארח בשבת את סטרומגודסט במסגרת המחזור העשירים בליגה הנורבגית. 
הבלם הצעיר של פרדריקסטאד קווין דור גרם נזק רציני לברך ויעדר כמה חודשים שבמקרה הגרוע הוא יחמיץ את העונה כולה. בנוסף, הנס אריק רמברג ותומאס הולם יעדרו עקב פציעות ממושכות. אצל סטרומגודסט הקשר מונייר האמוד יעדר עד לקיץ בעקבות פציעה בשריר הדו רېשי .

התקופה הלא טובה של פרדריקסטאד המשיכה עם הפסד צפוי ביום רביעי בתוצאה 2:0 במשחק החוץ נגד מולדה שלא הפסידה עוד העונה בבית.  עם ההפסד למולדה, פרדריקסטאד לא ניצחה שבעה משחקים רצופים, כשהיא השיגה ששנקודות בלבד העונה בתשעת המחזורים עד כה ובנוסףĠהיא מגיעה למשחק לאחר שלא כבשה שער בשני משחקיה האחרונים.

העובדה שפרדריקסטאד לא כבשה בשני משחקיה האחרונים יכולה להיות מדאיגה בגלל שהיא קבוצה שידועה כקבוצה התקפית כשברשותה החלוץ טארק אלינוסי כשהוא מאחד הכשרונות הגדולים בנורבגיה .

פרۓריקסטאד השיגה ניצחון בית יחיד העונה, אך עם זאת גם הספיקה להפסיד בביתה-  שני משחקים לרוזנבורג ולסנדס אולף. מהצד השני, סטרומגודסט ממשיכה את הפתיחה הנהדרת של העונה כששחקניה מגיעים לאחר ניצחון יקר בתוצאה 0:2 נגד יריבתם לצמרת טרומוסו.

זו̠הפעם הרביעית שסטרומגודסט שומרת על שער נקי העונה וזהו בהחלט ניצחון חשוב לאחר ההפסד בתוצאה 3:1 במחזור שלפני במשחק החוץ נגד אולסנד.

לאור הפתיחה החזקה של העונה של סטרומגודסט הם כבר השיגו ניצחון חוץ אחד יותר מכל ניצחונות החוץ שהם השיגו בשנה שעברה. ̻

בשנה שעברה, פרדריקסטאד סיימה ב-1:1 בביתה נגד סטרומגודסט לאחר שסטרומגודסט ניצחה 0:1 במפגש הראשון.

סטרומגודסט ניצחה בארבעת משמונת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות כשכל הניצחונות שלה מול פרדריקסטאד היו במשחקי בית. מנגד, פרדריקסטאד הצליחה לנצח רק פעמיים.

סטרומגודסט לא הצליחה לנצח בחמשת המפגשים האחרונים שנערכו בפרדריקסטאד, כשבפעם האחרונה שהם הצליחו לנצח זה היה במשחק ליגה בשנת 1992.

משחק מספר  119. פרדריקסטאד -סטרומגודסט. ההימור-2

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק