כששתי קבוצות במומנטום נפגשות

המלצת WINNER ל-WNBA: הן קונטיקט והן לוס אנג'לס ספרקס פתחו את העונה ברגל ימין ומחזיקות במאזן 1-6. הלילה הן ייפגשו ביניהן

יום רביעי 13 יוני 2012
מערכת TELESPORT

קונטיקט תארח הלילה (בין רביעי לחמישי) את לוס אנג'לס ספרקס למשחק במסגרת ליגת ה- WNBA.

שתי הקבוצות פתחו את העונה מצוין והן במאזן של 1-6. לוס אנג'לס נמצאת בפתיחה הכי טובה שלה אי פעם בליגה, אבל הניצחונות שלה Ӕושגו מול יריבות חלשות. לוס אנג'לס מחפשת הלילה ניצחון חמיש ברציפות מול קונטיקט, שמחפשת ניצחון רביעי ברציפות.

בשנה שעברה, לוס אנג'לס סיימה את הליגה במאזן שלילי של 19-15 אבל השנה קנדיס פרקר בריאה ויש לה את בחירת הדראפט מס' 1 הרוקי נגה אוטגקומי, שמוביӜות אותה להצלחות. בשנה שעברה הם פספסו את הפלייאוף בפעם השניה ב-13 שנה, והשנה אם הכול ילך לפי התוכניות הן הולכות הכי רחוק שיש.

אוגקומי מובילה את טבלת כל הרוקי'ז עם 14.6 נק' ו-6.6 ריב', כאשר במשחק האחרון מול פיניקס היא עשתה שיא קרירה של 25 נק' ו-12 רߙב' בניצחון קבוצתה 74-90. פרקר, שבשנתיים האחרונות התמודדה עם פציעות טורדניות, עשתה דאבל דאבל רביעי במשחק האחרון ביום שישי כשרשמה 23 נק' ו-11 ריב'.

"יש בקבוצה שלנו אנרגיות שמביאות ניצחון, אני מרגישה שזו יכולה להיות העונה שלנו. יש לנו שחקנית טוב۔ בכל עמדה במגרש ומחליפות ברמה", אמרה פארקר לקראת המשחק הלילה.

קונטיקט ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים כשהיא קולעת בממוצע 91.7 נק' למשחק. טינה צ'ארלס הפכה לשחקנית הראשונה בתולדות הליגה שעושה 50 דאבל דאבל ב-75 משחקים כשרשמה 22 נק' ו-11 ריב' בניצӗון 73-92 על אטלנטה ביום א'. צ'ארלס אמרה:" מול לוס אנג'לס זו אופרה אחרת. שתי הקבוצות במומנטום מעולה ויהיה פייט גדול, אני מאמינה שננצח".

התחזית - ניצחון לקונטיקט.

משחק מס' 150: קונטיקט - לוס אנג'לס ספרקס (7.5+). ההימור: 1

 
צילום: GettyImages

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק