וינטרוב זכה בפיוצ'ר ג'ויס אייזנברג

הישראלי היה יציב מול דייויד רייס הבריטי וגבר עליו 2:6,3:6 לאחר כשעה וחצי. וינטרוב בסיום: "אני מאושר מהשבוע האחרון". ליריבו, אמר וינטרוב בבדיחות הדעת: "כל הכבוד על המשחק היום ונקווה שתגיע לאותז הישג גם בשבוע הבא"

שבת 21 מאי 2011
מערכת TELESPORT

שחקן נבחרת הדייויס של ישראל, אמיר וינטרוב, סיים היום (שבת) שבוע מוצלח במיוחד עם זכייה בפיוצ'ר ג'ויס אייזנברג (פרߡים בגובה 10,000 דולרים) שהתקיים במהלך השבוע במרכז הטניס רמת השרון.

וינטרוב (1 בתחרות, 263 בעולם) פגש היום במשחק הגמר את הבריטי דייויד רייס (3 בתחרות, 474 בעולם) וגבר עליו 2:6,3:6 לעיניהם של עשרות צופים ישראלים, בתום משחק שארך שעה ו-25 דקות.

<ɰ>וינטרוב השיג שבירה ראשונה ועלה ל-1:3 במערכה הראשונה. בהמשך שמרו השניים על ההגשה עד לניצחון של וינטרוב עם 3:6.

את המערכה השנייה פתח וינטרוב עם שבירה ושמירה ועלה ל-0:2. השניים שמרו על ההגשה עד לשבירה נוספת שהעלתה את הישראלי ל-1:4. בהמשך המערכה המשיӛו וינטרוב ויריבו לשמור על יציבות, ושמרו על הגשותיהם עד לניצחונו של וינטרוב עם 2:6.

בסיום, אמר וינטרוב: "זה כיף גדול לשחק כאן בארץ ואני מאושר מהשבוע האחרון. אני רוצה להודות למאמן שלי, שלמה צורף, ולאיגוד הטניס שעוזר לי". לәריבו בגמר, דייויס רייס, אמר וינטרוב בבדיחות הדעת: "כל הכבוד על המשחק היום ונקווה שתגיע לאותו הישג גם בשבוע הבא".

כזכור, בשבועיים הקרובים ייערכו שתי תחרויות גברים נוספות, האחת ברמת השרון והשנייה באשקלון. בשבוע הבא גם ייפתחו במועדון הטניס ۨעננה תחרות נשים בסדר גודל דומה ותחרות TE בינלאומית לגילאי 14. בתחרות הנשים צפויה קרן שלמה להיות המדורגת הבכירה.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק