מכבי תא המריאה ליוון: תלוי בנו

מכבי ת"א יצאה הבוקר לאתונה, שם ייערך משחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית מול פנאתינייקוס היוונית. עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון הצהובים יכולים להיות רגועים: "פאו בלחץ. זה יכול לעבוד לטובתנו"

יום שלישי 23 אוגוסט 2011
ארז דיקפלד

מכבי תל-אביב התכנסה הבוקר בשעה 05:00 בשדה התעופה לבן גוריון, משם המריאה כשעתיים אחר כך למשחק הגומלין במוקדמות הסיבוב ߔרביעי של הליגה האירופית, שלב הפלייאוף מול פנאתיינייקוס היוונית.

ביום חמישי האחרון נערכה ההתמודדות הראשונה בין השתיים, אז הביסה מכבי ת"א את היוונים בתוצאה 0:3 משערים של מוסא קונאטה (60) וצמד של אלירן עטר (67 בפנדל ו-90). ביום ראשון ערכה מۛבי ת"א את משחק הליגה הראשון לעונה, בו ניצחה 3:1 את הפועל פתח תקווה באצטדיון רמת גן.

כשהיא יוצאת לאתונה ללא הפסד העונה באף אחת מהמסגרות הרשמיות, למעשה הפסד בודד במשחקי ההכנה בלבד, חניכיו של מוטי איווניר יכולים להיות יחסית רגועים. שחק۠י הקבוצה אמרו למקורביהם בשדה התעופה רגע לפני ההמראה: "הלחץ הוא על פאו. זה תלוי בנו ואנחנו מקווים לחגוג אחרי שריקת הסיום ביוון".

את מכבי ת"א ילוו באתונה כ-300 אוהדים, שהחלו כבר הבוקר להציף את נמל התעופה. מסגל מכבי ת"א ייעדרߕ קלמי סבן, גיז'רמו ישראלביץ' ודיא סבע שנותרו בארץ. הערב תערוך הקבוצה אימון ראשון במתקן האימונים של פנאתינייקוס ומחר תערוך את האימון המסכם באצטדיון.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק