לוס אנג'לס חוזרת הביתה

המלצת WINNER ל-MLS: לוס אנג'לס גלאקסי חוזרת לאצטדיונה הביתי במסגרת הליגה כשתארח את קולורדە. דיוויד בקהאם עשוי לקבל מנוחה, אבל לגלאקסי מספיק כלים בשביל לשמור על הפער בפסגה

יום שישי 09 ספטמבר 2011
מערכת TELESPORT
לוס אנג'לס גלאקסי חוזרת לשחק בבית במסגרת הליגה לאחר כשבועיים וחצי ללא משחק בהום דיפו סנטר, מול הקהל המקומי לאחר שהשתתפה בליגת האלופות ואת משחק הליגה האחרון ערכה בחוץ, 2:2 בקנזס. הגלאקסי מגיעים בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום במשחקי הפלייאוף של ה-MLS. ללוס אנג'לס מחכה הלילה קולורדו רפידס,  במשחק שישודר ברשת FOX האמריקאית.

לוסĠאנג'לס היא הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בליגה עם 52 נקודות -27 משחקים. היא מוליכה את הבית המערבי, בו גם נמצאת קולורדו המדורגת חמישית עם 41 נקודות -28 משחקים. משחקה האחרון של קולורדו היה בשיקגו בסוף חודש אוגוסט ואותו היא הפסידה 0:2.

לאחר משחקי̠הנבחרות שנערכו במהלך השבוע, לוס אנג'לס גלאקסי תופיע הערב בסגל כמעט מלא. הגלאקטיקוס שכולל את רובי קין, דיוויד בקהאם ולנדון דונובן צפוי לשחק, אם כי בקהאם עשוי לקבל מנוחה. דרו מור מקולורדו ייעדר בעקבות עונש הרחקה.

הקבוצות נפגשו בעבר לא פחות מ-55Ġמשחקים. לגלאקסי 28 ניצחונות ו-87 שערי זוכת. לאורחת הלילה 21 ניצחונות ו-66 שערים. 6 משחקים כאמור הסתיימו ללא הכרעה. מתוך כל 55 המשחקים, 27 נערכו בלוס אנג'לס וגלאקסי מאזן נהדר של 19 ניצחונות לצד 6 בלבד של קולורדו. 

העונה נפגשו הצדדים ב-18 ߑיוני, אז לוס אנג'לס לא התקשתה ורשמה ניצחון משכנע, 3:1. למרות שלגלאקסי הולך בבית מול קולורדו לאורך השנים, את 2 המפגשים האחרונים שם דווקא קולורדו ניצחה. אנו מעריכים שהרצף הזה צריך להסתיים הלילה - לוס אנג'לס קבוצה נהדרת ונמצאת בכושר מצוין בשביל להשיג 3 נקודוߪ נוספות בפסגה.

משחק 71: לוס אנג'לס גלאקסי - קולורדו רפידס. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק