יסתדרו גם ללא הכוכב

המלצת WINNER ל-NBA: פיניקס סאנס אמנם ללא ניצחון שני משחקים ברציפות וללא היל שגמר את העונה הסדירה, אבל הלילה מול ניו אורלינס גם זה צריך להספיק בשביל לנצח ולעבור את הליין

יום ראשון 01 אפריל 2012
מערכת TELESPORT

שני הפסדים רצופים, בבית מול סאן אנטוניו ובחוץ מול לוס אנג'לס קליפרס, זהו הספקה של פיניקס סאנס בסוף השבוע האחרון בליגת ה-NBA. הלילה פיניקס תחזור הביתה ותארח את ניו אורלינס, כהשסאנס ייאלצו להסתדר ללא הכוכߑ של הקבוצה, גרנט היל, מה שוודאי יקשה עליהם לעמוד במטרה - לנצח ולהישאר בתמונת הפלייאוף בצד המערבי.

לא די בשני ההפסדים הרצופים, פיניקס הפסידה בארבעה מששת המשחקים האחרונים, אחרי שניצחה ארבעה משחקים רצופים. כרגע הם במקום העשירי במעӨב - 2 וחצי משחקים מפרידים בינם למקום השמיני המוביל לפלייאוף.

הסאנס במאזן שלילי של 26:25, וכאמור הם יצטרכו לשחק עד לתום העונה הסדירה ללא היל, שחקן ההגנה הכי טוב שלהם, שגם תורם 10.7 נק' במשחק. כוכב הקבוצה סטיב נאש אמר: "בלי היל המשימה שלנו הופכӪ להיות קשה פי כמה. נצטרך לנצח בכמה מהמשחקים שאיש לא חושב שננצח בהם".

הסאנס נחו מאז ההפסד ביום רביעי 86:103 לקליפרס, במשחק שבו נאש רשם 15 אסיסטים אבל זאת לצד נקודה בודדת, כשפיניקס קלעה ב-37.5 אחוזים בלבד.

ניו אורלינס במאזן גרוע של 39:13, הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, כולל הפסד 88-85 מול הלייקרס אמש. שלשה של קובי בראיינט 20 שניות לסיום סגרה את המשחק.

לניו אורלינס יש רק שמונה שחקנים זמינים למשחק הלילה, נוכח הלו"ז הצפוף. שחקניה ג'רט ג'ק, טרבור אריזה, כריס קמאߟ וקארל לאנדרי פצועים.

משחק 234: פיניקס סאנס - ניו אורלינס הורנטס 10+. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק