הגיע זמנם של הסיטיזנס

המלצת WJNNER לליגה האנגלית: מנצ'סטר סיטי לא האמינה. רוברטו מנצ'יני כבר בירך את יונייטד על האליפות. למרות הכל, הם רחוקים 90 דקות מאליפות. המכשול: קווינס פארק שחייבת לפחות נקודה כדי לשרוד בליגה

יום ראשון 13 מאי 2012
מערכת TELESPORT

הפוטו-פיניש המדהים של הפרמיירליג רחוק 90 דקות מסיום. אחרי שניצחה בדרבי את היונייטד וגברה בחוץ על ניוקאסל במחזור האחרון, הערב (17:00) ניצחון של הӡיטי יביא להם אליפות ראשונה מאז 1968, אבל מנצ'יניו וחניכיו יארחו את קווינס פארק ריינג'רס שגם עבורה המשחק קריטי במיוחד - יקבע האם היא תשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה, או שאולי תשוב לליגת המשנה כבר אחרי עונה אחת.

בשביל לשרוד בפרמיירליג עונה נוספת, על ק.פ.ר להשיג נקודה במשחק, אחרת ניצחון של בולטון מול סטוק ישאיר את הוונדרס על חשבונה.

ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 2-0 בניוקאסל שמר אותם במקום הראשון עם יחס שערים של פלוס שמונה על פני היונייטד שבמקום השני. הסיטי צריכה להשיג את הניצחון הĭ18 מתוך 19 משחקי בית שלהם העונה. רק סנדרלנד שסיימה פה בתיקו 3-3 יצאה עם נקודה מאיצטדיון אתיחאד השנה, גם אז אחרי שהסיטי חזרו מפיגור של 1-3. רבים חושבים שלאור המאזן הבייתי המצוין שלה הסיטי הבטיחה את האליפות בשבוע שעבר כשניצחה את ניוקאסל. 
ק.פ.ר אחרי חמישה ניצחונות בית רצופים, כשליברפול, ארסנל וטוטנהאם הופכים לקורבנות שלהם, אבל בחוץ הם עשו שני תיקו והפסידו 10 פעמים ב-12 המשחקים האחרונים שלהם. הם הפסידו 6-1 בסטמפורד ברידג׳ במשחק החוץ האחרון שלהם כשהם ספגו רביעיה ב-25 הדקות הראשונות אבל בөבוע שעבר הם ניצחו בבית 1-0 את סטוק משער בדקות האחרונות.  במשחק האחרון ביניהן בנובמבר הסיטי ניצחה 3-2. התחזית. - ניצחון לסיטי, שאנו מעריכים שלא תביס כאן את קווינס פארק נוכח הלחץ הרב שיש על שני הצדדים. אנדר 3.5 שערים בהחלט בא בחשבון.

משחק 52: מנצ'סטר סיטי - קווינס פארק ריינג'רס. ההימור: 1

משחק 53: אנדר/אובר שערים (3.5) מנצ'סטר סיטי - קווינס פארק ריינג'רס. ההימור: 1

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק